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Thema: +++ DynRPG - Das RM2k3-Plugin-SDK +++

Baum-Darstellung

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  1. #11
    Reihen hat der 2k3 auch. Somit wärs sicherlich möglich, das Angriffsziel von Einzelzielangriffen in Abhängigkeit diverse Faktoren zu beeinflussen.

    z.B. Chance auf Schläge in FrontRow = 3x der BackRow, oder Helden mit ConditionX,Y,Z haben 300% erhöhte Chance auf Haue~ oder sowas.

    PS:
    Zitat Zitat von 2k3 MakerHilfe
    (1) Layout Customisation

    · The position of the selected hero can be changed by dragging it. You can also change between rows with the radio buttons, but this is only for test purposes and has no effect on the game.

    -> Front Row : Damage inflicted on enemies is high, but enemy attacks are stronger and hit more often.
    -> Back Row : Damage inflicted on enemies is low, but enemy attacks are weaker and hit less often.
    * Row has no effect on skills.

    Geändert von Corti (15.08.2013 um 14:36 Uhr)

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