xD
Contested deletion
This article should not be speedily deleted for lack of asserted importance because... Joakim is an up and coming video game developer, currently working on the Phantom Pain.
Contested deletion
This article should not be speedily deleted for lack of asserted importance because Joakim will save video games as we now it.
Contested deletion
This article should not be speedily deleted for lack of asserted importance because this is a real developer --188.223.102.115 (talk) 18:33, 9 December 2012 (UTC)
Contested deletion
This article should not be speedily deleted for lack of asserted importance because... He's alright.
Contested deletion
This article should not be speedily deleted for lack of asserted importance because this is about a real person who is 100% legimately alright.94.168.59.127 (talk) 18:34, 9 December 2012 (UTC)
Contested deletion
This article should not be speedily deleted for lack of asserted importance because... Joakim Mogren is actually a real person --99.224.175.232 (talk) 18:34, 9 December 2012 (UTC)
Contested deletion
This article should not be speedily deleted for lack of asserted importance because... this name and figure will be very important as time goes on. Currently people are suspecting this man of being an alias of Hideo Kojima. It will be a major part of Kojima's career, since he supposedly made a fake company and fake video game as a front to promote Metal Gear Solid V.
Contested deletion
This article should not be speedily deleted for lack of asserted importance because Joakim is the key to the Phantom Pain mystery. Also, he's alright. --201.82.127.12 (talk) 18:35, 9 December 2012 (UTC)
Contested deletion
This article should not be speedily deleted for lack of asserted importance because... It contains relevance to the Spike Video Game Awards, and Moby Dick Game Studio's new IP that has gained renown praise. --173.78.34.63 (talk) 18:35, 9 December 2012 (UTC)
Contested deletion
This article should not be speedily deleted for lack of asserted importance because Joakim Mogren is alright --84.250.250.30 (talk) 18:35, 9 December 2012 (UTC)
Contested deletion
This article should not be speedily deleted for lack of asserted importance because... Joakim is a real person who did everything in the article. --24.154.150.19 (talk) 18:35, 9 December 2012 (UTC)
Contested deletion
This article should not be speedily deleted for lack of asserted importance because... It gives basic information about Mr. Mogren — Preceding unsigned comment added by 69.14.245.197 (talk) 18:36, 9 December 2012 (UTC)
Contested deletion
This article should not be speedily deleted for lack of asserted importance because... (He's the CEO of a company. It's a new company and the new game is a source of massive debate across the internet.) --69.141.196.46 (talk) 18:45, 9 December 2012 (UTC)
Contested deletion
This article should not be speedily deleted for lack of asserted importance because... (your reason here) --78.63.225.207 (talk) 18:46, 9 December 2012 (UTC)
He is a real person. The CEO of Moby Dick Studios as specified on their official page: http://www.mobydickstudio.se/en/about-us/
Contested deletion
This page should not be speedily deleted because... (your reason here) --213.112.34.142 (talk) 18:48, 9 December 2012 (UTC)
Joakim Mogrens new game looks interesting
Contested deletion
This page should not be speedily deleted because Joakim is a real person for all we know. Unless you have a proof he isn't, you should not delete this page. — Preceding unsigned comment added by 178.140.41.157 (talk) 18:50, 9 December 2012 (UTC)
Contested deletion
This page should not be speedily deleted because... This is a real person in charge of a real video game studio. What is there to consider? --71.201.60.116 (talk) 18:57, 9 December 2012 (UTC)
Contested deletion
This page should not be speedily deleted because it is true and correct
Contested deletion
This page should not be speedily deleted because the article is accurate in describing all of the information present about Joakim Mogren.
Contested deletion
This page should not be speedily deleted because... Joakim is an up and coming game developer and his game IP will no doubt be successful; it is important his success is logged in Wikipedia for study reasons. — Preceding unsigned comment added by Lb8068 (talk • contribs) 19:00, 9 December 2012 (UTC)
Contested deletion
This page should not be speedily deleted because... (your reason here) --174.60.176.6 (talk) 19:03, 9 December 2012 (UTC) he is a real person, It's a little known studio that's just starting out
Contested deletion
This page should not be speedily deleted because... Joakim Mogren is a rising figure in the video game development community, this page will allow people curious about him and his work to find out more while giving them a glance at the incessant donation banners wink wink --74.46.70.104 (talk) 19:03, 9 December 2012 (UTC)
Contested deletion
This page should not be speedily deleted because... (your reason here) --81.232.77.157 (talk) 19:03, 9 December 2012 (UTC)
Contested deletion
This page should not be speedily deleted because... It's all true. Tested & proven by internet sleuths. — Preceding unsigned comment added by 68.46.221.63 (talk) 19:05, 9 December 2012 (UTC)
Contested deletion
This page should not be speedily deleted because... (It's informative and should be allowed) --71.96.217.104 (talk) 19:07, 9 December 2012 (UTC)
Contested deletion
This page should not be speedily deleted because... (your reason here) --2.225.10.140 (talk) 19:09, 9 December 2012 (UTC)
it's awesome
Contested deletion
This page should not be speedily deleted because Joakim Mogren is a Swedish hero.
Contested deletion
This page should not be speedily deleted because... He is a real developer with a real game studio. --142.177.67.188 (talk) 19:16, 9 December 2012 (UTC)
Contested deletion
This page should not be speedily deleted because... This page is brand new and needs a few days to develop. 107.193.45.151 (talk) 20:14, 9 December 2012 (UTC)
Contested deletion
This page should not be speedily deleted because the information presented here is supported by Mr. Mogren's company website. — Preceding unsigned comment added by 12.231.206.6 (talk) 19:38, 9 December 2012 (UTC)
![]()
Gott ey. Endlich ist die Technik weit genug, um in Videospielen dermaßen perfekt die Realität zu simulieren.
Damn das sieht doch cooler aus als ich Anfangs gedacht hätte.
Zusammen mit TR scheint das ja doch eine Gute erste Jahreshälfte 2013 zu werden.
Geändert von Andrei (10.12.2012 um 21:01 Uhr)
Ich mag Crystal Dynamics, aber Tomb Raider lässt mich kalt. Sieht aus wie Resident Evil mit dynamischerer Steuerung. Kommt mir in allen Trailern eindeutig zu laut, zu angepasst rüber. Ich warte erstmal ab, was gesagt wird, wie viel von der Franchise noch übrig geblieben ist.
Ein weiteres, großartiges Kickstarter-Projekt, das sein Ziel lange vor Ablauf erreicht hat:
Coming Out On Top
Eine schwule Dating Sim/Visual Novel, mit Hair Mod für Brusthaar-Extensions und der einmaligen Gelegenheit, ein One Night Stand zu werden - vorausgesetzt, man spendet 1500$.
Möchte hier nur mal schnell einwerfen wie genial Persona 4 The Golden ist. (Mein erstes Persona).
Macht unglaublich spass, auch wenn ich noch nicht dahinter komm welche Personas ich am besten fusioniere.. bzw was ich am besten mit den Skillkarten mach.
Aufjedenfall nen super Zeitvertreib wärend ich am Flughafen warten muss. Die 3 "Tutorial" Stunden gingen auch schneller als erwartet vorbei.
Wie lange hast du denn noch um den Dungeon abzuschließen? -> Wettervorhersage. Generell sollte man Dungeons nur am letzten Tag ihrer Verfügbarkeit abschließen weil sonst die Zeit bis da vorspult - und das ist Zeitverschwendung. Sobald du erstmal den Hermit SL (ganz wichtig! möglichst früh maxen) hast gehst du eigentlich nur noch ein einziges Mal pro Dungeon in den Fernseher.
Ansonsten: M-m-m-max those SLs und schnapp sie dir alle![]()
Das mit Hermit hab ich kurz gegoogelt, beim shrine konnt ich jetzt noch nix machen da ich noch zu viel "angst" hab.
Ansonsten konnt ich den schatten dank Jack Frost jetzt besiegen. Jetzt bin ich in den Drama club und hab als job daytaker genommen. Im moment find ich Yosuke nirgends und häng mit Kou und sein Bällen ab. Am abend lern ich immer.
Das miese bei dem spiel ist, ich hab immer das gefühl ich verpass was oder hät was anderes machen sollen.
Ansonsten war ich schon ewig nicht mehr so süchtig nach einem spiel. ^^
W-WAS? Haben sie das echt in Golden geändert? In der Vanilla Version ist schlicht und einfach 14Tage lang nichts (aber wirklich NICHTS) passiert, in der man den Dungeon machen konnte. Insofern, wenn man Zeit sparen möchte und das alles am ersten Tag erledigt, hatte man 2 Wochen lang NICHTS. Miserables pacing und das größte Problem an P4 Vanilla. Einfach zu spulen wäre aber wohl das letzte. Immerhin konnte man S-Links machen.. nur ist es sehr blöd, wenn die Geschichte so sehr pausiert. Keine Ahnung, was die sich dabei gedacht haben.
Eh? Das war doch schon vor Golden so.
Bzw. hat sich nicht gelohnt weil irgendwas an den SLs anders war. Aber ich weiß noch ganz genau, dass es in fast keinem Fall sinnvoll war, einen Dungeon vor dem letzten Tag abzuschließen. Bin nur ab und an rein um ein wenig zu grinden.
Das war ganz sicherlich nicht so, das das Spiel dann mal eben 2 Wochen vorgespult hat
Es stimmt, dass es nur halb-sinnvoll war, weil die Social Links der Partymembers afaik nicht verfügbar waren, aber alle anderen, also Clubs, der Fuchs, Jobs usw. konnte man alle in der Zeit machen. Also sollte man eigentlich kein Problem gehabt haben jeden Tag was sinnvolles zu tun zu finden.
Edit: ich glaube das stimmt alles nicht so 100%ig was ich da erzähle...ich hab nochmal nachgeschaut und überall wird empfohlen die Dungeons so schnell wie möglich und in so wenigen Tagen wie möglich zu beenden, da danach dann wieder Social Links verfügbar sind, die man vorher nicht machen kann...
Geändert von Rush (12.12.2012 um 10:33 Uhr)
Gut. Wollte doch meinen, da spult nichts, und es war am besten direkt am ersten Tag alles zu erledigen, da man dann am Rest S-Links machen kann. Die Story hat allerdings immer für 14 Tage pausiert, mit der lächerlichen Ausrede, dass das "Opfer" sich erholen muss. Blärgh. Das war nicht gut gelöst.
Pure Awesomeness, frisch released und zudem ist es Freeware!
Also nicht länger zögern und eure GnG skillz unter beweis stellen! :3
Zudem ist die Amnesia Fortnight bei Doublefine heute zuende gegangen und momentan werden die 5(!) neuen Prototypen, welche in den letzten zwei wochen zusammengebastelt wurden, auf ihrem stream vorgestellt und angespielt. (Zu einem späteren zeitpunkt auch im Streamarchive unter "Videos" zu finden). Und ich muss sagen, für 2 wochen arbeit sind die ersten 2 spiele wirklich übelst bombe geworden. Die chancen stehen gut, dass manche projekte sogar vollwertige spiele werden, denn den gleichen weg sind auch schon costume quest und once upon a monster gegangen~ Erhältlich sind all diese spiele (um sie selbst anzuzocken) noch für 9 tage im bekannten Pay what you want model unter http://www.humblebundle.com/double-fine zusammen mit kleinen dokumentationsvideos von den leuten, die bereits die Minecraft doku produziert haben :3
Weiß jemand, von wem der Soundtrack zu Paper Mario. Sticker Star ist? Find da irgendwie keine Information zu im Netz.
Nachtrag: Das mit dem Vorspulen ist nur (?) beim letzten Dungeon der Fall - und da machts ja auch Sinn, schließlich ist danach ja das Spiel vorbei.