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weiß jemand wie der rm2k3 die kämpfe vom standard ks berechnet?
Meinst du zB die Schadensberechnung und wann wer dran ist? Also beim
RM2K stands in der Hilfe, schau mal in deiner RPG2003.hlp genau nach,
müsstest du finden.

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Hier ist nochmal der XYZ-Dateiaufbau, diesmal von Janus.
Ich nehme an es müsste komplett sein.


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RM2k XYZ Graphics Format
Simple documentation file v1.0 by Janus (janusfury@citlink.net)

Header:
4 bytes: XYZ1
2 bytes, unsigned int: Width
2 bytes, unsigned int: Height

Data:
ZLib-compressed. Use ZLib.dll uncompress to decompress it...
The output size of the data is (image and palette):
(Width * Height) + (256 * 3)
The input size of the data is:
FileSize - 8
In english, the data starts after the header and ends at the end of the file, and the image, when decompressed, is just a palette and then image data.
The palette is simply a series of colors in RGB order, no 4th byte for the palette entries.
The data is just a bunch of palette indexes, in standard x,y order.

Enjoy!
Gefunden auf Wotsit.org ("what's it?")