Ergebnis 1 bis 20 von 3163

Thema: KOTT #19 - All talk, no games

Baum-Darstellung

Vorheriger Beitrag Vorheriger Beitrag   Nächster Beitrag Nächster Beitrag

Gast-Benutzer Gast
    Aber widerspricht nicht Basen-BAu ihrer Maxime ? Ich hatte erst vor paar Wochen ein Interview gelesen, Kotaku oder RPS meine ich, wo genau das abgelehnt wurde weil man ja möchte dass der Spieler nicht zu heimisch auf einem Planeten wird sondern umherzieht, erkundet - sprich das Universum entdeckt.

http://www.no-mans-sky.com/2016/08/w...n-no-mans-sky/

Zitat Zitat
    Here is what No Man’s Sky definitely is:
    • Exploring a universe of pretty procedurally generated worlds, with beautiful creatures
    • Trading with NPCs
    • Combat against robots/mechs and cool space battles
    • Survival/crafting in a universe sized sandbox
    • An awesome procedural soundtrack from my genuine favourite band (check the NMS album out here)
    • For one small moment, you might feel like you’ve stepped into a sci-fi book cover

That means this maybe isn’t the game you *imagined* from those trailers. If you hoped for things like pvp multiplayer or city building, piloting freighters, or building civilisations… that isn’t what NMS is. Over time it might become some of those things through updates.

For instance, freighters and building bases *are* coming! Read about updates coming here.
    Wenn die Leute also lesen würde was nur geschrieben wurde oder sich an das halten was gesagt / gezeigt wurde ohne dabei großartig zu phantasieren würden viele nicht so enttäuscht sein.

Geändert von Sir Barett (09.08.2016 um 16:35 Uhr)