Zitat Zitat von Corti Beitrag anzeigen
Okey wir haben ein Problem mit DynRPG-Patch ansich. Irgendwas an dem Patch wirkt sich sehr negativ auf die Eventseitenverarbeitung aus, dazu sind keine Plugins notwendig, allein die gepatche RPG_RT.exe macht das.

In der Featureliste steht beim KS:
  • Improvement: Monsters are now flashed more intensively when they do their turn. Before, it was hard to follow what was going on in battle, especially if a monster used the "Attack" command.
  • Improvement: The skill information window is longer visible in battle. This makes it easier to understand the moves of monsters.


Hallo Cherry: Wär es möglich diese zwei Features mal rauszunehmen? Ersteres gabs afaik ja schon beim Revolution-Preview-Patch, dessen Eventseitenverarbeitung ja ebenfalls nicht ganz sauber war.
Cherry created a patch to fix the skill length:

http://share.cherrytree.at/showfile-...w_duration.ips

I also wanted to share a plugin I wrote to animate monsters with the default battle system!

http://rpgmaker.net/forums/topics/10855/

You can see it here
http://www.youtube.com/watch?v=-T4FumopV3c&t=790

Enjoy!