ach, so schlemm fendi ehn jez ned z'verschtoh, es bezeli driläse vilecht scho, aber denn laufts.![]()
ach, so schlemm fendi ehn jez ned z'verschtoh, es bezeli driläse vilecht scho, aber denn laufts.![]()
--- - - - - - - - - - -
Liebe Grüße
Linzlandler
- - - - - - - - - - -
30 Jahre Game-Erfahrung
Wenn ich mal übersetzen darf:
Ach so schlimm finde ich ihn nicht zu verstehen. ein bischen drüberlesen vieleicht schon, dann läufts!
So reime ich mir das jedenfalls zusammen.![]()
Ick versteh dette eijentlich janz jut. Warum weeß ick ooch nich!![]()
@Drgonlady
Spalterin^^
Also ich würde das so ähnlich übersetzen. Nur würde ich statt drüberlesen eher einlesen sagen...Zitat von Achadrion
Und won des wos da Linzalandla do gschriebn hot oana net vasteat donn suit a liaba net ba uns urlaub mochn. Is jo no oafoch.![]()
--Neu!Mein Mod für Europa Universalis 3: aktuelle Version = 1.06! Bei Interesse PN an mich oder in meinem Welteroberungsthread vorbeischaun.Stolzes Mitglied "der Fünf" (laut BG)
![]()
Ich schau aus meinem Fenster und alles was ich sehe ist mein Weg zum Ruhm. Neu: Tips und Trick von mir zur Total War Reihe.
Naja, ich wohne doch etwas näher an der Schweiz als Acha.![]()
--Neu!Mein Mod für Europa Universalis 3: aktuelle Version = 1.06! Bei Interesse PN an mich oder in meinem Welteroberungsthread vorbeischaun.Stolzes Mitglied "der Fünf" (laut BG)
![]()
Ich schau aus meinem Fenster und alles was ich sehe ist mein Weg zum Ruhm. Neu: Tips und Trick von mir zur Total War Reihe.
Also "bezeli" und "drilese" hab ich echt nicht verstanden - muss aber gestehn, dass ich, als ich mal nach Frankreich gefahren bin, in Vorarlberg Halt gemacht hab um zu tanken und dort auch NIEMANDEN verstanden hab (wenn die Leut untereinander gesprochen haben).
Soda, und jetzt hob i mittog und geh auf a knacka mit erdäpfelsalat und a hüsn. moizeid!
--- - - - - - - - - - -
Liebe Grüße
Linzlandler
- - - - - - - - - - -
30 Jahre Game-Erfahrung
Aha. Du knackst jetzt also Kartoffeln im Häuschen.Wie auch immer: Mahlzeit.
![]()
--Always
Soda, bin wieder da vom Mittagessen
War auf eine Knackwurst (wie Wiener Würstl nur ca. 4x so dick) Kartoffelsalat und eine Flasche Bier![]()
--- - - - - - - - - - -
Liebe Grüße
Linzlandler
- - - - - - - - - - -
30 Jahre Game-Erfahrung
Des isch ja elles scho recht ned, abr mir isch ufgfalla, dass sich no koi oinziger Schwob dohanna verewigt hod. Med de andre Dialekte han i gar koi Problem zum läasa ond verstau, gell. Abr des isch ganz klor, denn mir kennat elles, ausser Hochdeitsch
A freindliches grias Gott aus am schena Allgai
Eigentlich bi i ja nur zum läsa do aba dann isch mir diser Thread aufgfalla und den hon i so subba gfunda un i hon gsäa das sich hier ausr oim Schwob un ma Bayr no koinr aus Süddeitschland verewigt hod also hon i mirdenkd, au wen dia ameldung read kompliziert isch, das i mi au mol meld![]()
mfg weuze
da vagleich is korrekt darat i sogn und pfiade (tschüss) hoasat bei uns pfiatti!Zitat von weuze
und decht is ned bayrisch sondan tirolarisch! weil bayrisch is no a bissl mea hardcore dialekt!
--What's goin on in the world today
People fightin, feudin, lootin, it's okay
Let it go, let it flow, let the good times roll!
So wie du schreibst head si es Bayrische jo fost scho wie Steirisch au! Zumindest darad i die meisten Sochn genauso sogn, wies da weuze do aufglistet hod.
Irgendwie vui augenehm, die vaschiedenen Dialekte z'lesn, do miass ma schaun, dass der Thread (äh... eindeutig ka steirisches Wort XD) am Lebn bleibt!