Aber min jung, da bini ja sogar erst grad vor äs paar Täg gsi.I Tschiertschen, aber das kensch eh nid, isch so äs bärgkaff, lit öppä 30 Minutä vo Chur entfernt (mitem Postouto).
Das hätti eigentlich ou dim Profil entnä könnä ^^ Aber mit 8i scho allei wohnä, nid schlächt :PZitat
Ig wohnä jetzt wieder dihei, bi aber einisch ou so halb uszogä gsi. Also ig schaffä eifach (im momänt no für 3 Wuchä) ds Nyon und ha deshalb mitemnä Kolleg ä WG gha. Aber a 3 Tag hani no dihei gwohnt (wüll ig ha ja no 2 Tag bruefschuel gha). Naja, jetzt bini äbä wieder zrüg und gnüssä weniger outonomischi Freiheitä.
Die beidä Pünkt wag ig als Bärner ja ds bestrittä :PZitat
Hehe, joa, aber drü isch besser als zwöiZitat
Könnte gut möglich sein, den bei vielen Kiosken hierzulande kriegst du ja beispielsweise auch die FAZ.Zitat
Eigentlich möchte ich ja jetzt schlafen gehen, aber jetzt bin ich a. nicht mehr wirklich müde und b. in meinem Buch gerade bei einer unheimlichen Stelle hängengeblieben. Der Rest der Familie ist auf einem Kurztripp und das leere Haus erscheint mir im Moment gerade gross, leer und dunkelAm besten ich lese einfach noch ein bisschen weiter und versuche die schlurfenden Schritte vor meinem Zimmer zu ignorieren
![]()