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Thema: Xbox 360 Thread #2 - Waku loves Next Gen!

Hybrid-Darstellung

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  1. #1
    Zitat Zitat von Gokujyo Beitrag anzeigen
    Jetzt Ninety-Nine Nights, verfluchtes Frustspiel.
    Das mit den A-Rank-Missionen werd ich nicht machen. >
    Die gehen - was _wirklich_ frustig ist, ist alle Chars zu maxen und dann nochmal alle Missionen durchzuspielen.

    Die letzten 400 Punkte von N3 waren meine mühsamsten bisher :S
    Nicht schwer, aber mind-numbingly boring.

    Wenigstens hab ich jetzt bei Geometry Wars 250.000+ geschafft... DAS ist ein verfluchtes Frustspiel.

  2. #2
    Zitat Zitat von Skar Beitrag anzeigen
    Wenigstens hab ich jetzt bei Geometry Wars 250.000+ geschafft... DAS ist ein verfluchtes Frustspiel.
    Stimmt.
    Ich glaube, ich werde meine 10 Gamerscorepunkte niemals vermehren können, nicht in diesem Spiel.
    Hat mich eigentlich stark gewundert, dass ich 100.000 geschafft hab, ohne abzunippeln. Danach ging's dann auch bergab, mein Highscore ist genau 220.000.

    Ich denke nicht, dass es mühsam sein wird, alle Chars zu maxen.
    Immerhin hab ich die Missionen dann ja schon geschafft, und schweiriger wird's wohl kaum, da ich ja immer stärker werde. :0
    Ich hab das Spiel schon seit ich die Box habe, gestern habe ich es erst mit Aspharr und heute mit Inphyy und Myifee geschafft.
    Bei Inphyy hab ich echt die Lust verloren, nachdem ich ca. 20 mal bei Dwykfarrio verreckt bin, weil mich der Bastard immer in einem Schlag vernichtet hat.

    Genau wie der Ork-Anführer bei Myifee, letzter Gegner in der letzten Mission.
    Bei dem bin ich zwar nicht gestorben, aber ich bin eine Viertelstunde vor dem weggelaufen, um irgendwo auf der Karte Potions zu finden.
    Natürlich gab es keine, also musste ich mir den auf Distanz halten, die drei anderen den ablenken lassen und nur gelegentlich mit Y weite Attacken einsetzen.
    Hat knapp eine halbe Stunde gedauert, hab gebetet, dass danach nicht noch was kommt.

    Die Gegner sind generell arg überpowert.
    Ich sag nur Armee der Nacht. Und Orks. UND FUCKING ZAUBERER.
    Gott, du kannst ja stehen wo du willst, und egal, wie weit die von die weg sind, können die immer noch Blitze auf dich herabregnen lassen.

    Dafür ist es umso befriedigender, wenn man mit Aspharr diesen Atombomben-Angriff machen, und sich so ~1000 Goblins auf einmal entledigen kann. Ist toll, wie die erst zusammengezogen und danach durch die Luft geschossen werden.

  3. #3
    Zitat Zitat von Gokujyo Beitrag anzeigen
    Ich denke nicht, dass es mühsam sein wird, alle Chars zu maxen.
    Immerhin hab ich die Missionen dann ja schon geschafft, und schweiriger wird's wohl kaum, da ich ja immer stärker werde. :0
    Schwieriger nicht, aber mühsamer.
    Hast du schon alle Chars freigeschaltet?
    Inphyy und Aspharr gingen zu maxen, die haben ja reichlich Missionen, aber bei 2 bis 4 Missionen pro Char dauert das schon ein Weilchen :S

    Da waren die A-Ranks bis auf 1,2 Missionen (Ice Gate mit Aspharr, brrrrr) wesentlich leichter zu erledigen.

    Und ja, die meisten Bosse kannst du nur mit den richtig langen Combos fertigmachen, und die Waffen und Gegenstände machen schon einen gewaltigen Unterschied, das sieht man sehr schön, wenn man dann mit seinen Level 9 Chars nochmal alle Missionen macht.

    Bis auf die Monotonie für die letzten 400 Punkte hat mir das Spiel ziemlich gut gefallen, ich freu mich schon auf Circle Of Doom, das soll mehr Rollenspiel sein.

  4. #4
    Zitat Zitat von Skar Beitrag anzeigen
    Hast du schon alle Chars freigeschaltet?
    Inphyy und Aspharr gingen zu maxen, die haben ja reichlich Missionen, aber bei 2 bis 4 Missionen pro Char dauert das schon ein Weilchen :S
    Nein, bislang hab ich nur vier: Inphyy, Aspharr, Myifee und Dwingvatt.
    Letzterer suckt übrigens sehr. Flink wie ein Wiesel, kann aber nichts reißen.
    Bin froh, wenn ich mit dem durch bin, wieviele Missionen hat die Nase?
    Eigentlich freu ich mich auf Tyrurru, ich will endlich auch mal mit Magie zurückschlagen. T.T

    Zu dem Max-Level-Erfolg: Ist doch egal, ob die Chars jetzt nur zwei, oder hundert Missionen haben, man spielt einfach nur die, in der es am meisten Gegner zu schnetzeln gibt. o.o'

  5. #5
    Zitat Zitat von Gokujyo Beitrag anzeigen
    Zu dem Max-Level-Erfolg: Ist doch egal, ob die Chars jetzt nur zwei, oder hundert Missionen haben, man spielt einfach nur die, in der es am meisten Gegner zu schnetzeln gibt. o.o'
    Joah... nur ist halt "am meisten" relativ, wenn's nur zwei Missionen gibt und man die Mission dann 10 Mal spielen muß

    Mir ist's auf jeden Fall ordentlich auf den Senkel gegangen.

    Und ja, Dwingvatt stinkt, auch mit Level 9 und seiner stärksten Waffe :S
    Der hat 5 Missionen, wenn mich nicht alles täuscht.

    Und freu dich nicht zu sehr auf Tyrurru, die hab ich gehasst - am Anfang bekommst du mit ihr _überhaupt_ nichts tot, das gibt sich erst so ab Level 4,5 und einer besseren Waffe.
    Vor allem die ersten beiden Missionen mit ihr sind Horror.

    Btw, ich schick dir mal nen Friends-Request

  6. #6
    Zitat Zitat von Skar Beitrag anzeigen
    Und freu dich nicht zu sehr auf Tyrurru, die hab ich gehasst - am Anfang bekommst du mit ihr _überhaupt_ nichts tot, das gibt sich erst so ab Level 4,5 und einer besseren Waffe.
    Vor allem die ersten beiden Missionen mit ihr sind Horror.
    Gibt es denn überhaupt einen guten Char?
    Ich meine, bis jetzt hat mich noch keiner so richtig vom Hocker gehauen.
    Myifee erinnert mich an Pang De aus Dynasty Warriors 5. Also von der Laufgeschwindigkeit her. Nur hat Pang De eine tonnenschwere Rüstung an, bei dem kann ichs also verstehen.
    Wie sieht's denn mit diesem Magoichi ... diesem Priester aus? In der Anleitung steht, dass der nicht springen kann.
    Na mal gucken. Erstmal Dwingvatt.

    Zitat Zitat
    Btw, ich schick dir mal nen Friends-Request
    Schon angekommen.

    ~Edit~
    Du hast Enchanted Arms.
    Gut, ich war am überlegen, ob ich mir das holen soll, mit fehlt RPG-Futter.
    Wie ist das so?

    Geändert von Lux (09.05.2007 um 13:54 Uhr)

  7. #7
    Stop. Buying. Shitty. Games. you two. :(

  8. #8
    Zitat Zitat von Waku Beitrag anzeigen
    Stop. Buying. Shitty. Games. you two.
    So schlecht kann's doch garnicht sein?

  9. #9
    Zitat Zitat von Gokujyo Beitrag anzeigen
    Gibt es denn überhaupt einen guten Char?
    Ich meine, bis jetzt hat mich noch keiner so richtig vom Hocker gehauen.
    Im Nachhinein betrachtet, war Inphyy ganz ok, vor allem ihre Spezialattacken... ansonsten ist wirklich kein Über-Char dabei.
    Zitat Zitat
    Du hast Enchanted Arms.
    Gut, ich war am überlegen, ob ich mir das holen soll, mit fehlt RPG-Futter.
    Wie ist das so?
    Naja.
    Für 30,- ganz ok, wenn man unbedingt ein Ost-RPG braucht.
    Story ist bis jetzt klischeehaft wie nur irgendwas, Kampfsystem ist ganz ok bis auf nervige Eigenheiten... es ist spielbar.

    N3 und EA hätt ich mir beide nie im Leben um den Vollpreis gekauft, um 25 bis 30 kann man aber schon zuschlagen, falls man das Geld nicht in Arcade-Sachen investieren will.

    N3 würd ich nicht als shitty bezeichnen und EA ist auch zumindest erträglich.

    Wobei du auch gleich noch 6 Wochen warten und dann Mass Effect kaufen kannst.

  10. #10
    @ "Achievements"

    naja ich dachte als ich das damals gelesen hab es handle sich um die xboxpoints mit denen man bezahlen kann
    aber wieso sollten die user die durch onlinespielen mehr traffic verurschen auch noch beschenken.

  11. #11
    Es gab mal ein Gerücht, dass die Achievements mal was bringen sollen, aber keine Ahnung, was.

    3% ist also die offizielle Angabe von Microsoft. Hmm, das wären von den 10 Millionen also 300000 defekte. Wenn davon nur 3% der Käufer (das wären 9000) sich im Internet beschweren, dann wäre das schon ne Menge.

    Also eventuell nur ein Hype, die drei Lichter des Todes.

  12. #12
    HOLY FUCKING SHIT

    Zitat Zitat
    Free DLC
    Title Update Items:

    Reset Gangs: In place of the current option to reset the city’s crime (unlocked by defeating all 21 bosses), the gangs can now be completely reset in the main campaign.

    Easier Orb Hunting: Imagine how great it would be if when searching for the last remaining hidden agility orbs the audio range on each of them got wider as fewer remained; well imagine no longer. Audio ”ping” range is now gradually increased when searching for the last 50 percent of hidden orbs, and 20 percent of agility orbs.

    Ground Strike: Available to a four star strength agent only, it is now possible to slam downwards while airborne by holding the attack button. The resulting strike is deadly to anything it hits, with an additional shockwave stunning nearby enemies.


    Improved firing over low walls: Agents can now fire downwards at a greater angle while taking partial cover behind a low wall.

    Targeting enhancements: Improved target lock prioritization of enemies behind vehicles as well as live enemies over corpses.

    Those damn fire hydrants!: The fire hydrants were near indestructible but were also hard to spot. Now, though still best avoided, they can be smashed over for a far less unreasonable penalty.

    Stunt Ring Visibility: Stunt Rings are now much easier to locate.

    No “Lefty Flip” on vehicle control: Removal of the lefty flip on vehicle control so that left-handed players can aim with the left stick, but still steer with the right stick.

    Persisting Charges & Mines: Limpet Charges (and the new Proximity Mines) will persist at all times within the game world and not just when within a certain range of the player.

    Distant Explosions: No matter where the explosion(s), players will be able to see them provided they have a line of sight… it’s always a clear day in Pacific City!

    Ramp Truck Issues: Some vehicles didn’t seem to get on well with the ramp truck, but we never intended this to be a SUV-only toy. Now none of them can get enough of it!

    Camera Enhancements: Better camera for performing vehicle stunts or driving on near vertical surfaces (particularly with Top Level Agency SUV or new Peacekeeper Buggy). Also vertigo-inducing tweaks for those long leaps of faith.

    Player to player precision shots: We’ve dropped the PvP lock-on but now another agent can be hit with a head or leg shot using normal targeting.

    “Free-For-All Pack” Free Downloadable Content:

    Keys to the City: The ultimate Cheat Mode! Enter this mirror of the main Campaign for a clean-slate game that can be fully exploited and customized for a single play session.

    (Note: Achievements and leaderboards will be disabled in this mode)

    * Build a pile of 100 explosive drums at the top of the Agency Tower – then let it rip!
    * Spawn a ramp truck anywhere, and it’ll stay there
    * Create an agency vehicle or one of the new Peacekeeper vehicles any time, any place
    * Players can set character skills however they want them, or just activate the accelerated skill leveling feature (“Crackdown” demo anyone?)
    * Check out “Super Agent Agility” to jump ridiculous distances, swim faster than a torpedo and sprint faster than a speeding bullet (almost)
    * Try the “Super Agent Strength” to toss a truck with deadly accuracy further than ever dreamt. Boot enemies into the stratosphere!
    * Get the most out of the exciting selection of new weaponry by activating infinite ammo. Max out the selection at each supply point too!
    * Do all of this without skipping a beat of the action – the pop-up cheat menu is always available during play without pausing the game

    Vehicle Impounding: The Agency Garage has been given an overhaul; this was partly to accommodate the brand new Peacekeeper Vehicles, but also to allow Agents to impound their favorites so that they’re always available…in their preferred color.

    * Impounding is simple: commandeer the vehicle and return it to the garage
    * Vehicles that aren’t yet impounded are displayed as feint images, so players can see at a glance what’s missing from their collection
    * The “Confiscator” achievement awaits those who simply had to catch ‘em all

    Co-op Trophy sequences: A trophy emblazoned with my gamertag that is displayed for me and my opponent every time I win at the existing game types!? Yes please! Psychotic Mission Trials

    * A record is now kept of Time Trials completed at “Psychotic” difficulty
    * Scoring the maximum 21/21 isn’t just the ultimate challenge that every true Agent of Justice should have the stones to take on, but it’s also the only way to unlock the highly coveted “Psych Out” Achievement



    “Getting’ Busy Bonus Pack” Premium Downloadable Content:

    New Vehicles:

    Agency Patrol Buggy:

    * Double wishbone suspension absorbs the bumps in spectacular fashion
    * Rides over anything – even when scaling near vertical surfaces
    * Insane air control
    * Roof mounted, independently aiming mini-gun activated with either “B” or “Left Bumper”


    Agency Pursuit Vehicle:

    * Ridiculously powerful mono-cockpit race car
    * Acceleration that blows away everything else in the city
    * Incredible grip and top speed
    * Those road race leaderboard times are set to tumble!


    Agency Armored Vehicle:

    * Like the Agency Truck, the AAV can smash through barricades with ease
    * Tank-like in design, occupants are completely protected from assault
    * Surprisingly fast and agile for its size
    * Rockets fired from independently aiming main turret with either “B” or “Left Bumper”



    Street Racing: Pacific City is finally free from crime. Agency activity is once again concealed behind closed doors. The remaining peacekeepers, having very little to do, quickly grew restless. To satisfy their lingering lust for danger, high risk Street Racing tournaments have been established across the city.

    * Compete in six different on and off road races across the city
    * 6 radically different vehicle options per circuit
    * Race against up to 11 other “do or die” opponents, including another player over XBL
    * Compare fastest race times as well as race wins for that session with your co-op “buddy”
    * Players can post their fastest time per circuit to the online leaderboards
    * Take advantage of the world of “Crackdown” to win by any means necessary: create road blocks, hit gas tanks, or simply slam opponents into submission



    New Equipment

    MSK Lobber

    * Mini rockets are thrown out from the rotating muzzle section before their boosters ignite and swarm towards their target.
    * The homing mini-rockets are incredibly agile making this the ultimate fire-and-forget weapon


    EX1 “Proximity Charge”

    * Similar to the standard issue “Limpet Charge,” these can be attached to any surface.
    * A visible local field is generated when the charge is set. Enemy penetration of this field will result in detonation
    * In a bid to reduce the extensive civilian casualties lying in the wake of any crime fighting Agent, intelligent threat-sensing technology prevents the charge from detonating when a firearm is not detected
    * Unfortunately the technology isn’t quite intelligent enough to prevent detonation due to field penetration by another Agent



    HRX “Harpoon”

    * A powerful gas powered mechanism capable of launching a deadly, razor-sharp spear over large distances with incredible accuracy
    * Can be used to ensure enemies “stick around” when players need them to, or to attach perps to their vehicle if they need to take them downtown…or around town



    MZ360 “Mini-Gun” (!!!)

    * The ultimate fast-firing projectile weapon
    * “Spin-up” to full fire rate takes some time, but the devastation is incredible
    * Comes with a bountiful supply of high-caliber ammunition



    VS1 “Cloaking Device”

    * The perfect device for the Agent that likes his action served psychotic, or for anyone that just needs to get under the radar from time to time
    * Renders the player barely visible and off radar
    * The VS1 is fuelled by Agency suit armor; when depleted an Agent can find themselves distressingly vulnerable


    New Game Types

    Max-Agility Rooftop Races

    * Compete solo or with two players in races across the city rooftops
    * Nine new races in total, each with its own solo & co-op leaderboards
    * Four are with Los Muertos, three with The Volk, and The Shai-Gen play host to the remaining two
    * And no, gamers won’t need to complete these too for the existing “Over Our Heads” Achievement!



    Stockpile

    * Each district (including Agency Island) hosts a Stockpile game – clearly identified with its unique beacon
    * Stockpile can be played solo or in co-op
    * The aim is to collect all the game specific orbs (also marked on the tracker) in the fastest time
    * Best times are uploaded to the online leaderboards
    * Two players can work co-operatively to find all the orbs in the fastest possible time, or simply compete for the highest score when the time runs out
    * In the case of competitive play, it doesn’t always pay to do the grunt work of collection; when an Agent is killed he drops a third of his spoils



    Checkpoint Chase

    * A highly addictive two-player competitive game that makes the very most of the world of “Crackdown”
    * The game can only be initiated in one place – the Agency Garage
    * A random target destination is identified somewhere on the city, but is only marked on the tracker (not the map)
    * The first person to reach the destination gains a point and activates the next checkpoint
    * The winner is the first to 10 points
    * Other than that, Checkpoint Chase has no rules!



    Rocket Tag

     The ultimate competitive combat event!  Each of the 21 gang boss lairs now also plays host to a game of Rocket Tag  When the game is activated the players are randomly assigned as “hunter” and “hunted”  The hunter has a straight-shootin’ “Hotshot” rocket launcher…and more ammo than he could ever need!  The hunted has…a pistol  To win, the hunted player must avoid being caught in the blast of the rocket launcher for 60 seconds. Simple!



    NOTE: Gamers can essentially “try before you buy” by partnering cooperatively with another player that has purchased the “Getting’ Busy Bonus Pack”. This will give both players full access to pack’s goodies, for that session. Trust us when we say that once you sample the fun of this pack, you’ll want to “Get Busy” every time!


    Achievements:

    The new content brings with it seven new achievements (taking the overall total to a nice round 50). Let’s get one thing straight, nobody’s paying for the 100 points that were missing from the original game – and in fact we’re repaying that debt with some serious interest! In total the download pack unlocks a whopping 350 gamerscore!

    Confiscator *

    * Impound all the chosen vehicles and store them in the Agency Garage
    * 40 Gamerscore



    Psych Out *

    * Complete all Time Trial missions at the Psychotic Difficulty level
    * 100 Gamerscore



    Stockpile Supreme **

    * Complete any Stockpile mini-game in less than 2 minutes and 30 seconds.
    * 10 Gamerscore



    Flippin' Crazy **

    * Complete three flips of any type in a single jump in any vehicle
    * 20 Gamerscore



    Body Armor **

    * Use the Harpoon gun to attach five corpses to a single vehicle
    * 10 Gamerscore



    Street Racer ***

    * Win all Street Races using any vehicle
    * 20 Gamerscore



    Street Racer Elite ***

    * Win all Street Races using all available vehicles
    * 150 Gamerscore

    * Available with Free DLC
    ** Available when one player has Premium DLC
    *** Available only with Premium DLC
    This is siiiiick. Sick. Sick. Sick. Sick. OMG GOTY ONCE AGAIN CONFIRMED. ORB HUNT HERE I COME AGAIN. Hoffentlich schreien meine letzen 3 Hidden und 5 Agility Orbs wie Nebelhörner über die ganze Stadt mit dem Update.

    Video of premium DLC:
    http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-...sy-Bonus-Pack/

    Video of free DLC
    http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-...-For-All-Pack/

    EDIT: und anscheinend kommt das alles NOCH DIESE WOCHE FÜR 400 PUNKTE!!!!0_o

    Geändert von Waku (10.05.2007 um 09:46 Uhr)

  13. #13
    Zitat Zitat von Waku Beitrag anzeigen
    EDIT: und anscheinend kommt das alles NOCH DIESE WOCHE FÜR 400 PUNKTE!!!!0_o
    Want.

    NOW.

  14. #14
    Zitat Zitat von Skar Beitrag anzeigen
    Want.

    NOW.
    Wtf? Allready bought it?

    Need Co-op Achivs. TODAY!

  15. #15
    Zitat Zitat von Skar Beitrag anzeigen
    Und freu dich nicht zu sehr auf Tyrurru, die hab ich gehasst - am Anfang bekommst du mit ihr _überhaupt_ nichts tot, das gibt sich erst so ab Level 4,5 und einer besseren Waffe.
    Hm.
    Tyurru mag im Kampf gegen Bosse und Gegner mit Energieanzeige zwar eine absolute Flasche sein, aber dass sie nichts tot kriegt, kannst du nun wirklich nicht behaupten.

    Eigentlich sind es 1842 Kills, VigkVagk kommt noch dazu.
    Für die erste Mission hab ich jetzt knapp 18 Minuten gebraucht, so schwierig war das nicht. Und Tyurru hat bislang mehr Style als alle anderen Chars zusammen.

  16. #16
    Zitat Zitat von Gokujyo Beitrag anzeigen
    Hm.
    Tyurru mag im Kampf gegen Bosse und Gegner mit Energieanzeige zwar eine absolute Flasche sein, aber dass sie nichts tot kriegt, kannst du nun wirklich nicht behaupten.
    Well, more power to you.
    Ich bin gerade am Anfang überhaupt nicht mit ihr zurechtgekommen, vor allem die zweite Mission war ein Albtraum.

  17. #17
    Earth Defence Force =

  18. #18
    For those that have a J-Account.

    Grad damit rumgespielt und es is ne Trusty Bell Demo da.

    EDIT: Holy Shit, the Demo is completly ENGLISH!

  19. #19
    Zitat Zitat von Waku Beitrag anzeigen
    For those that have a J-Account.

    Grad damit rumgespielt und es is ne Trusty Bell Demo da.

    EDIT: Holy Shit, the Demo is completly ENGLISH!
    Und was macht die so für einen Eindruck? Trusty Bell ist ja u. a. einer der Gründe für mich, warum ich mit dem Gedanken spiele mir eine X-Box ins Haus zu holen.

  20. #20
    trusty bell = tales of symphonia for xbox 360

    That's it.


    Was mich grade eben verwundert warum Englische und Japanische Accounts überhaupt noch gehen.. hab mir heute welche gemacht und es funktioniert ohne Einschränkungen. ._.

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