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Thema: Xbox 360 Thread #2 - Waku loves Next Gen!

  1. #261
    Als noch nicht Xbox Besitzer hab ich mal ne Frage.
    Was zum Geier bringen diese Achievement-Points? Is das nich nur ne Masche, damit sich jeder Depp auch noch so schlechte Spiele kauft weil er ja immerhin Punkte dafür bekommt?
    Kann man auch ganz normal ohne blöde Achievements spielen? Einfach nur Spiel rein und los ohne irgendwie großartig Internet oder Accounts oder bla?
    >_> Früher war das alles so einfach

  2. #262
    Zitat Zitat
    Was zum Geier bringen diese Achievement-Points? Is das nich nur ne Masche, damit sich jeder Depp auch noch so schlechte Spiele kauft weil er ja immerhin Punkte dafür bekommt? Kann man auch ganz normal ohne blöde Achievements spielen? Einfach nur Spiel rein und los ohne irgendwie großartig Internet oder Accounts oder bla? >_> Früher war das alles so einfach
    Man kann die Achievements nicht abschalten und warum sollte man auch? Sie bringen dir zwar für das gerade laufende Spiel absolut gar nichts, aber du kannst sie wundervoll einsetzen um zum Beispiel in x-beliebigen Foren darüber zu prahlen wie toll du bist und wieviele Achievements du schon zusammen getragen hast. Es ist also quasi ein virtueller Penisvergleich und willst du etwa einen kleinen Penis haben?

    Spielen ohne Internet = ja. Spielen ohne Account = nein. Accounts machen auch Sinn, da man so mit mehreren Zockern eine Konsole nutzen kann ohne die Einstellungen / Savegames des anderen zu verändern / überschreiben. Du kannst ja auch nur stumpf einen Account anlegen der sich immer automatisch einlogged und schon merkst du gar nicht, dass du mal einen Account angelegt hast.

    Ich möchte weder die Accounts noch die Achievements missen, da gerade letztere, ob du es glaubst oder nicht, den Ehrgeiz teilweise fördern und dich dazu bringen Spielen "kompletter" zu spielen. Mir aber deshalb ein schlechtes Spiel zu kaufen liegt mir und dem großteil der restlichen 360 Besitzer aber fern. Ich empfehle ausprobieren bevor man es verteufelt.

  3. #263
    Hmmm ich bin immernoch skeptisch, aber mal sehen ^^

    Zu Weihnachten kommt warscheinlich eine her Vielleicht is bis dahin schon das erste gute Spiel draussen.

  4. #264
    Zitat Zitat von ffstar Beitrag anzeigen
    Vielleicht is bis dahin schon das erste gute Spiel draussen.
    Was ist denn für dich ein "gutes" Spiel? Auf welches Genre schielst du da? Denn "gute" Spiele gibt es schon einige auf der Xbox 360.

    Gokujyo: Gestern hab ich dir glaub ich ein Fudgehog geschickt und heute Abend bekommst du wahrscheinlich ein Döner Doenut ... wenn ich dran denk .

  5. #265
    Zitat Zitat von R-Craven Beitrag anzeigen
    Was ist denn für dich ein "gutes" Spiel? Auf welches Genre schielst du da? Denn "gute" Spiele gibt es schon einige auf der Xbox 360.
    Rollenspiele.
    Ich weiß, für Shooter Fans und die ganzen anderen Genres gibt es schon genug, aber mit sowas tu ich mich net ab Das erste gut Spiel für mich wird wohl Blue Dragon, dannach dann Lost Odyssey und Trusty Bell. Ich hoff mal, dass die keinen Ländercode haben, damit ich mir die Importe holen kann. :-/

    Und nein, ich halte Oblivion für kein gutes Spiel

  6. #266
    In letzter Zeit liest man immer viel über die drei roten LEDs. Wenn die kommen, funzt die 360 nicht mehr.

    Habt ihr da Erfahrungen dazu gemacht, oder wisst etwas näheres. Meine 360 hab ich bisher nur kurz ausprobiert, will aber so einem Fall dann schon vorbeugen.

  7. #267
    Zitat Zitat von 1up
    If your Xbox 360 hasn't experienced the red rings of death, your probably know someone who has -- the machine's a little finicky. Mike Antonucci recently chatted with Microsoft exec. Peter Moore across a number of topics, including touching on the seemingly high number of faltering Xbox 360s, despite Microsoft claiming a "3% failure rate."

    Antonucci passed on the story of one user who replaced his Xbox 360 twice in the last seven months and wondered whether Microsoft's been dodging the real issue. Moore refuses to comment on specific experiences with the hardware, but says people should be focused on how Microsoft treated them as a result of the failure, not the failure itself.
    "I can't comment on failure rates, because it's just not something - it's a moving target. What this consumer should worry about is the way that we've treated him. Y'know, things break, and if we've treated him well and fixed his problem, that's something that we're focused on right now. I'm not going to comment on individual failure rates because I'm shipping in 36 countries and it's a complex business."

    Given Moore's response, what's been your experience with Microsoft's customer service fixing Xbox 360s? We'll look into compiling some responses into a follow-up story.
    A great man once said "every 360 dies, but not every 360 lives".

    Um ehrlich zu sein, außer Microsoft kennt keiner die genauen Zahlen. Microsoft offizielle Zahlen sind halt die 3%, das ist aber schon wieder Monate her und das Interview lässt auch vermuten, dass diese Zahlen auch nicht ganz stimmen. Die ganze Internet(-foren) sind voll von Usern, deren Xbox entweder kaput gegangen sind und direkt fehlerhaft aus der Box gekommen sind. Die Elites scheinen da keine Ausnahme zu sein. Im letzten Podcast von 1up wurde auch die prozentuale Anzahl der fehlerhaften 360er im 1up Office genannt: Diese liegt bei 75% >_>

  8. #268
    Thx, Austria for Doom, Smash TV and Turtle 89.

    Dashboard Update: Endlich seh ich das ich Psychonauts im Laufwerk hab. No more pressing Guide Button to see what achivements you got = zawsome.

    EDIT:

    Take all that back. FUUUUCK. Update broke my Movie/TV Streaming. ;_;

    Geändert von Waku (09.05.2007 um 12:20 Uhr)

  9. #269
    Zitat Zitat von Gokujyo Beitrag anzeigen
    Ich denke nicht, dass es mühsam sein wird, alle Chars zu maxen.
    Immerhin hab ich die Missionen dann ja schon geschafft, und schweiriger wird's wohl kaum, da ich ja immer stärker werde. :0
    Schwieriger nicht, aber mühsamer.
    Hast du schon alle Chars freigeschaltet?
    Inphyy und Aspharr gingen zu maxen, die haben ja reichlich Missionen, aber bei 2 bis 4 Missionen pro Char dauert das schon ein Weilchen :S

    Da waren die A-Ranks bis auf 1,2 Missionen (Ice Gate mit Aspharr, brrrrr) wesentlich leichter zu erledigen.

    Und ja, die meisten Bosse kannst du nur mit den richtig langen Combos fertigmachen, und die Waffen und Gegenstände machen schon einen gewaltigen Unterschied, das sieht man sehr schön, wenn man dann mit seinen Level 9 Chars nochmal alle Missionen macht.

    Bis auf die Monotonie für die letzten 400 Punkte hat mir das Spiel ziemlich gut gefallen, ich freu mich schon auf Circle Of Doom, das soll mehr Rollenspiel sein.

  10. #270
    Zitat Zitat von Skar Beitrag anzeigen
    Hast du schon alle Chars freigeschaltet?
    Inphyy und Aspharr gingen zu maxen, die haben ja reichlich Missionen, aber bei 2 bis 4 Missionen pro Char dauert das schon ein Weilchen :S
    Nein, bislang hab ich nur vier: Inphyy, Aspharr, Myifee und Dwingvatt.
    Letzterer suckt übrigens sehr. Flink wie ein Wiesel, kann aber nichts reißen.
    Bin froh, wenn ich mit dem durch bin, wieviele Missionen hat die Nase?
    Eigentlich freu ich mich auf Tyrurru, ich will endlich auch mal mit Magie zurückschlagen. T.T

    Zu dem Max-Level-Erfolg: Ist doch egal, ob die Chars jetzt nur zwei, oder hundert Missionen haben, man spielt einfach nur die, in der es am meisten Gegner zu schnetzeln gibt. o.o'

  11. #271
    Zitat Zitat von Gokujyo Beitrag anzeigen
    Zu dem Max-Level-Erfolg: Ist doch egal, ob die Chars jetzt nur zwei, oder hundert Missionen haben, man spielt einfach nur die, in der es am meisten Gegner zu schnetzeln gibt. o.o'
    Joah... nur ist halt "am meisten" relativ, wenn's nur zwei Missionen gibt und man die Mission dann 10 Mal spielen muß

    Mir ist's auf jeden Fall ordentlich auf den Senkel gegangen.

    Und ja, Dwingvatt stinkt, auch mit Level 9 und seiner stärksten Waffe :S
    Der hat 5 Missionen, wenn mich nicht alles täuscht.

    Und freu dich nicht zu sehr auf Tyrurru, die hab ich gehasst - am Anfang bekommst du mit ihr _überhaupt_ nichts tot, das gibt sich erst so ab Level 4,5 und einer besseren Waffe.
    Vor allem die ersten beiden Missionen mit ihr sind Horror.

    Btw, ich schick dir mal nen Friends-Request

  12. #272
    Zitat Zitat von Skar Beitrag anzeigen
    Und freu dich nicht zu sehr auf Tyrurru, die hab ich gehasst - am Anfang bekommst du mit ihr _überhaupt_ nichts tot, das gibt sich erst so ab Level 4,5 und einer besseren Waffe.
    Vor allem die ersten beiden Missionen mit ihr sind Horror.
    Gibt es denn überhaupt einen guten Char?
    Ich meine, bis jetzt hat mich noch keiner so richtig vom Hocker gehauen.
    Myifee erinnert mich an Pang De aus Dynasty Warriors 5. Also von der Laufgeschwindigkeit her. Nur hat Pang De eine tonnenschwere Rüstung an, bei dem kann ichs also verstehen.
    Wie sieht's denn mit diesem Magoichi ... diesem Priester aus? In der Anleitung steht, dass der nicht springen kann.
    Na mal gucken. Erstmal Dwingvatt.

    Zitat Zitat
    Btw, ich schick dir mal nen Friends-Request
    Schon angekommen.

    ~Edit~
    Du hast Enchanted Arms.
    Gut, ich war am überlegen, ob ich mir das holen soll, mit fehlt RPG-Futter.
    Wie ist das so?

    Geändert von Lux (09.05.2007 um 13:54 Uhr)

  13. #273
    Stop. Buying. Shitty. Games. you two. :(

  14. #274
    Zitat Zitat von Waku Beitrag anzeigen
    Stop. Buying. Shitty. Games. you two.
    So schlecht kann's doch garnicht sein?

  15. #275
    Zitat Zitat von Gokujyo Beitrag anzeigen
    Gibt es denn überhaupt einen guten Char?
    Ich meine, bis jetzt hat mich noch keiner so richtig vom Hocker gehauen.
    Im Nachhinein betrachtet, war Inphyy ganz ok, vor allem ihre Spezialattacken... ansonsten ist wirklich kein Über-Char dabei.
    Zitat Zitat
    Du hast Enchanted Arms.
    Gut, ich war am überlegen, ob ich mir das holen soll, mit fehlt RPG-Futter.
    Wie ist das so?
    Naja.
    Für 30,- ganz ok, wenn man unbedingt ein Ost-RPG braucht.
    Story ist bis jetzt klischeehaft wie nur irgendwas, Kampfsystem ist ganz ok bis auf nervige Eigenheiten... es ist spielbar.

    N3 und EA hätt ich mir beide nie im Leben um den Vollpreis gekauft, um 25 bis 30 kann man aber schon zuschlagen, falls man das Geld nicht in Arcade-Sachen investieren will.

    N3 würd ich nicht als shitty bezeichnen und EA ist auch zumindest erträglich.

    Wobei du auch gleich noch 6 Wochen warten und dann Mass Effect kaufen kannst.

  16. #276
    @ "Achievements"

    naja ich dachte als ich das damals gelesen hab es handle sich um die xboxpoints mit denen man bezahlen kann
    aber wieso sollten die user die durch onlinespielen mehr traffic verurschen auch noch beschenken.

  17. #277
    Es gab mal ein Gerücht, dass die Achievements mal was bringen sollen, aber keine Ahnung, was.

    3% ist also die offizielle Angabe von Microsoft. Hmm, das wären von den 10 Millionen also 300000 defekte. Wenn davon nur 3% der Käufer (das wären 9000) sich im Internet beschweren, dann wäre das schon ne Menge.

    Also eventuell nur ein Hype, die drei Lichter des Todes.

  18. #278
    HOLY FUCKING SHIT

    Zitat Zitat
    Free DLC
    Title Update Items:

    Reset Gangs: In place of the current option to reset the city’s crime (unlocked by defeating all 21 bosses), the gangs can now be completely reset in the main campaign.

    Easier Orb Hunting: Imagine how great it would be if when searching for the last remaining hidden agility orbs the audio range on each of them got wider as fewer remained; well imagine no longer. Audio ”ping” range is now gradually increased when searching for the last 50 percent of hidden orbs, and 20 percent of agility orbs.

    Ground Strike: Available to a four star strength agent only, it is now possible to slam downwards while airborne by holding the attack button. The resulting strike is deadly to anything it hits, with an additional shockwave stunning nearby enemies.


    Improved firing over low walls: Agents can now fire downwards at a greater angle while taking partial cover behind a low wall.

    Targeting enhancements: Improved target lock prioritization of enemies behind vehicles as well as live enemies over corpses.

    Those damn fire hydrants!: The fire hydrants were near indestructible but were also hard to spot. Now, though still best avoided, they can be smashed over for a far less unreasonable penalty.

    Stunt Ring Visibility: Stunt Rings are now much easier to locate.

    No “Lefty Flip” on vehicle control: Removal of the lefty flip on vehicle control so that left-handed players can aim with the left stick, but still steer with the right stick.

    Persisting Charges & Mines: Limpet Charges (and the new Proximity Mines) will persist at all times within the game world and not just when within a certain range of the player.

    Distant Explosions: No matter where the explosion(s), players will be able to see them provided they have a line of sight… it’s always a clear day in Pacific City!

    Ramp Truck Issues: Some vehicles didn’t seem to get on well with the ramp truck, but we never intended this to be a SUV-only toy. Now none of them can get enough of it!

    Camera Enhancements: Better camera for performing vehicle stunts or driving on near vertical surfaces (particularly with Top Level Agency SUV or new Peacekeeper Buggy). Also vertigo-inducing tweaks for those long leaps of faith.

    Player to player precision shots: We’ve dropped the PvP lock-on but now another agent can be hit with a head or leg shot using normal targeting.

    “Free-For-All Pack” Free Downloadable Content:

    Keys to the City: The ultimate Cheat Mode! Enter this mirror of the main Campaign for a clean-slate game that can be fully exploited and customized for a single play session.

    (Note: Achievements and leaderboards will be disabled in this mode)

    * Build a pile of 100 explosive drums at the top of the Agency Tower – then let it rip!
    * Spawn a ramp truck anywhere, and it’ll stay there
    * Create an agency vehicle or one of the new Peacekeeper vehicles any time, any place
    * Players can set character skills however they want them, or just activate the accelerated skill leveling feature (“Crackdown” demo anyone?)
    * Check out “Super Agent Agility” to jump ridiculous distances, swim faster than a torpedo and sprint faster than a speeding bullet (almost)
    * Try the “Super Agent Strength” to toss a truck with deadly accuracy further than ever dreamt. Boot enemies into the stratosphere!
    * Get the most out of the exciting selection of new weaponry by activating infinite ammo. Max out the selection at each supply point too!
    * Do all of this without skipping a beat of the action – the pop-up cheat menu is always available during play without pausing the game

    Vehicle Impounding: The Agency Garage has been given an overhaul; this was partly to accommodate the brand new Peacekeeper Vehicles, but also to allow Agents to impound their favorites so that they’re always available…in their preferred color.

    * Impounding is simple: commandeer the vehicle and return it to the garage
    * Vehicles that aren’t yet impounded are displayed as feint images, so players can see at a glance what’s missing from their collection
    * The “Confiscator” achievement awaits those who simply had to catch ‘em all

    Co-op Trophy sequences: A trophy emblazoned with my gamertag that is displayed for me and my opponent every time I win at the existing game types!? Yes please! Psychotic Mission Trials

    * A record is now kept of Time Trials completed at “Psychotic” difficulty
    * Scoring the maximum 21/21 isn’t just the ultimate challenge that every true Agent of Justice should have the stones to take on, but it’s also the only way to unlock the highly coveted “Psych Out” Achievement



    “Getting’ Busy Bonus Pack” Premium Downloadable Content:

    New Vehicles:

    Agency Patrol Buggy:

    * Double wishbone suspension absorbs the bumps in spectacular fashion
    * Rides over anything – even when scaling near vertical surfaces
    * Insane air control
    * Roof mounted, independently aiming mini-gun activated with either “B” or “Left Bumper”


    Agency Pursuit Vehicle:

    * Ridiculously powerful mono-cockpit race car
    * Acceleration that blows away everything else in the city
    * Incredible grip and top speed
    * Those road race leaderboard times are set to tumble!


    Agency Armored Vehicle:

    * Like the Agency Truck, the AAV can smash through barricades with ease
    * Tank-like in design, occupants are completely protected from assault
    * Surprisingly fast and agile for its size
    * Rockets fired from independently aiming main turret with either “B” or “Left Bumper”



    Street Racing: Pacific City is finally free from crime. Agency activity is once again concealed behind closed doors. The remaining peacekeepers, having very little to do, quickly grew restless. To satisfy their lingering lust for danger, high risk Street Racing tournaments have been established across the city.

    * Compete in six different on and off road races across the city
    * 6 radically different vehicle options per circuit
    * Race against up to 11 other “do or die” opponents, including another player over XBL
    * Compare fastest race times as well as race wins for that session with your co-op “buddy”
    * Players can post their fastest time per circuit to the online leaderboards
    * Take advantage of the world of “Crackdown” to win by any means necessary: create road blocks, hit gas tanks, or simply slam opponents into submission



    New Equipment

    MSK Lobber

    * Mini rockets are thrown out from the rotating muzzle section before their boosters ignite and swarm towards their target.
    * The homing mini-rockets are incredibly agile making this the ultimate fire-and-forget weapon


    EX1 “Proximity Charge”

    * Similar to the standard issue “Limpet Charge,” these can be attached to any surface.
    * A visible local field is generated when the charge is set. Enemy penetration of this field will result in detonation
    * In a bid to reduce the extensive civilian casualties lying in the wake of any crime fighting Agent, intelligent threat-sensing technology prevents the charge from detonating when a firearm is not detected
    * Unfortunately the technology isn’t quite intelligent enough to prevent detonation due to field penetration by another Agent



    HRX “Harpoon”

    * A powerful gas powered mechanism capable of launching a deadly, razor-sharp spear over large distances with incredible accuracy
    * Can be used to ensure enemies “stick around” when players need them to, or to attach perps to their vehicle if they need to take them downtown…or around town



    MZ360 “Mini-Gun” (!!!)

    * The ultimate fast-firing projectile weapon
    * “Spin-up” to full fire rate takes some time, but the devastation is incredible
    * Comes with a bountiful supply of high-caliber ammunition



    VS1 “Cloaking Device”

    * The perfect device for the Agent that likes his action served psychotic, or for anyone that just needs to get under the radar from time to time
    * Renders the player barely visible and off radar
    * The VS1 is fuelled by Agency suit armor; when depleted an Agent can find themselves distressingly vulnerable


    New Game Types

    Max-Agility Rooftop Races

    * Compete solo or with two players in races across the city rooftops
    * Nine new races in total, each with its own solo & co-op leaderboards
    * Four are with Los Muertos, three with The Volk, and The Shai-Gen play host to the remaining two
    * And no, gamers won’t need to complete these too for the existing “Over Our Heads” Achievement!



    Stockpile

    * Each district (including Agency Island) hosts a Stockpile game – clearly identified with its unique beacon
    * Stockpile can be played solo or in co-op
    * The aim is to collect all the game specific orbs (also marked on the tracker) in the fastest time
    * Best times are uploaded to the online leaderboards
    * Two players can work co-operatively to find all the orbs in the fastest possible time, or simply compete for the highest score when the time runs out
    * In the case of competitive play, it doesn’t always pay to do the grunt work of collection; when an Agent is killed he drops a third of his spoils



    Checkpoint Chase

    * A highly addictive two-player competitive game that makes the very most of the world of “Crackdown”
    * The game can only be initiated in one place – the Agency Garage
    * A random target destination is identified somewhere on the city, but is only marked on the tracker (not the map)
    * The first person to reach the destination gains a point and activates the next checkpoint
    * The winner is the first to 10 points
    * Other than that, Checkpoint Chase has no rules!



    Rocket Tag

     The ultimate competitive combat event!  Each of the 21 gang boss lairs now also plays host to a game of Rocket Tag  When the game is activated the players are randomly assigned as “hunter” and “hunted”  The hunter has a straight-shootin’ “Hotshot” rocket launcher…and more ammo than he could ever need!  The hunted has…a pistol  To win, the hunted player must avoid being caught in the blast of the rocket launcher for 60 seconds. Simple!



    NOTE: Gamers can essentially “try before you buy” by partnering cooperatively with another player that has purchased the “Getting’ Busy Bonus Pack”. This will give both players full access to pack’s goodies, for that session. Trust us when we say that once you sample the fun of this pack, you’ll want to “Get Busy” every time!


    Achievements:

    The new content brings with it seven new achievements (taking the overall total to a nice round 50). Let’s get one thing straight, nobody’s paying for the 100 points that were missing from the original game – and in fact we’re repaying that debt with some serious interest! In total the download pack unlocks a whopping 350 gamerscore!

    Confiscator *

    * Impound all the chosen vehicles and store them in the Agency Garage
    * 40 Gamerscore



    Psych Out *

    * Complete all Time Trial missions at the Psychotic Difficulty level
    * 100 Gamerscore



    Stockpile Supreme **

    * Complete any Stockpile mini-game in less than 2 minutes and 30 seconds.
    * 10 Gamerscore



    Flippin' Crazy **

    * Complete three flips of any type in a single jump in any vehicle
    * 20 Gamerscore



    Body Armor **

    * Use the Harpoon gun to attach five corpses to a single vehicle
    * 10 Gamerscore



    Street Racer ***

    * Win all Street Races using any vehicle
    * 20 Gamerscore



    Street Racer Elite ***

    * Win all Street Races using all available vehicles
    * 150 Gamerscore

    * Available with Free DLC
    ** Available when one player has Premium DLC
    *** Available only with Premium DLC
    This is siiiiick. Sick. Sick. Sick. Sick. OMG GOTY ONCE AGAIN CONFIRMED. ORB HUNT HERE I COME AGAIN. Hoffentlich schreien meine letzen 3 Hidden und 5 Agility Orbs wie Nebelhörner über die ganze Stadt mit dem Update.

    Video of premium DLC:
    http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-...sy-Bonus-Pack/

    Video of free DLC
    http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-...-For-All-Pack/

    EDIT: und anscheinend kommt das alles NOCH DIESE WOCHE FÜR 400 PUNKTE!!!!0_o

    Geändert von Waku (10.05.2007 um 09:46 Uhr)

  19. #279
    Zitat Zitat von Waku Beitrag anzeigen
    EDIT: und anscheinend kommt das alles NOCH DIESE WOCHE FÜR 400 PUNKTE!!!!0_o
    Want.

    NOW.

  20. #280
    Zitat Zitat von Skar Beitrag anzeigen
    Want.

    NOW.
    Wtf? Allready bought it?

    Need Co-op Achivs. TODAY!

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