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Thema: Projekt des Monats - Juni 2011 - Bewerbungen

Hybrid-Darstellung

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  1. #1
    Forever's End

    In the world of Linguardia, the nations of Rikalia and Dorent are the reigning powers. Although both leaders have been at peace for centuries, a dark cloud is on the horizon. King Richard, leader of the Rikalian Empire, has recently lost his wife and daughter to a pack of demons. Now, his mind twisted from grief, Richard is on a quest for domination. His plan: to harness the power of the six legendary crystals, which, according to scriptures, will bestow the wielder with unimaginable powers if brought together. With Richard on a path of destruction to collect the crystals, war seems inevitable.

    Players take control of Epoch Lander, Captain of Richard's Dragon Knights, an elite force within the Rikalian Empire. However, when Epoch begins questioning the morals behind Richard's actions, he is arrested for treason and sentenced to death. With his head full of unanswered questions, Epoch must decide whether to accept his fate or fight for what he believes to be the greater good: even if it means fighting alone.





    ..:: THREAD ::..

    Forever's End: Episode One Thread

  2. #2
    DotAgumons Adventure

    DotAgumons Adventure ist ein Minispiel, welches in meinem aktuellen Projekt
    Digital Monsters - Final Stories in der Haupthandlung vorkommen wird.
    Es ist ein Mix aus einem Jump 'n' Run Spiel mit einem Action-Kampfsystem, welches auf der RPG Maker 2000-Engine basiert.
    Story ist eigentlich keine vorhanden - ihr müsst lediglich DotAgumon wie bei einem normalen Jump 'n' Run-Spiel von links nach rechts ins Ziel bewegen.
    Dazu müsst ihr Hindernisse überspringen und feindliche Gegner mit eurer Pixelflamme erledigen.



    Thread:
    http://www.multimediaxis.de/threads/...mons-Adventure

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