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Thema: [Mod-Release] Übersetzung Kvatch Aftermath DV

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  1. #37
    Hallo,

    mal wieder ein kleines Update, indem ich einen nvidia Blackscreen Bug Fix eingebaut habe. Dieser Bug tritt bei manchen Nutzern mit nvidia-Grafikkarte auf. Es gibt verschiedene Blackscreen-Bugs, dieser hier äußert sich nur in Interiors, bei denen Fog Near/Far/Clip Dist alle auf 0 gesetzt sind. Setzt man Fog Near auf 0.0001, tritt dieser spezielle Blackscreen-Bug nicht mehr auf.

    Einfach die esp ersetzen. Mehr ist nicht nötig (Jetzt im Komplettpaket, auf Versionsnummer achten!).

    Edit:
    Puh Der Guide ist jetzt nur noch für registrierte Mitglieder verfügbar...
    Hier der Link. Dort findet sich der Link zu den Guides, der aber nur für registrierte Nutzer freigeschaltet ist.

    Edit:

    Hier ein paar Kompatibilitätshinweise zu Bananasplits Better Cities in Verbindung mit Kvatch Aftermath:

    Zitat Zitat
    Bruma:

    I recommend people turn off the Bruma improvements offered inside kvatch and turn off the whole warehouse feature (removing the traders, the delivery quests, the warehouses, workshops etc) from the entire game IF BC Bruma is installed. This is the worst one for compatibility, it even puts a tree growing right out of the roof of warehouses. Path grids also conflict due to changes made by both BC Bruma and Kvatch. Nasty stuff, so here i recommend above. Also to avoid problems BC Bruma should be run AFTER KVATCH AFTERMATH so the path grid is corrected. If BC Bruma is enabled. Not sure what side effects that configuration will cause though, untested.

    Cheydinhall:

    This one looks like it was made for Kvatch Aftermath, its amazing how well they fit together.

    Anvil:

    Again this one fits with kvatch Aftermath very well.

    Skingrad:

    Bushes placed inside kvatch added buildings so they show through the door of the warehouses and workshops, rocks too. Massive Pathgrid problems in parts of the city. The bushes and rocks are minor issues so can be ignored but Skingrad should be run AFTER KVATCH AFTERMATH to correct the path grid issues.

    Chorrol:

    The land behind northern goods and trade is too low, players need a ladder or a good jump skill to reach some doors or steps.
    Ergo: Feature Lager deaktivieren, Feature Stadtverbesserungen deaktivieren (müssten standardmäßig deaktiviert sein) und wenn man BC Bruma aktiv hat, sollte man dieses nach Kvatch aftermath laden.



    MfG,
    ThreeD
    Geändert von ThreeD (24.01.2008 um 14:11 Uhr)

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