Zitat Zitat von Pursy Beitrag anzeigen
Mitarbeiter werden bezahlt und können ganz leicht zur Rechenschaft gezogen werden.
Praktikantinen sind kostenfrei, unschuldig (naja) und in dem Fall hat der Präsident ein Fehler gemacht... naja, bestimmt mehr!
Haha. Sieh mal ins Politikforum. Die Amerikaner haben ihre eigenen Leute gefoltert, um den Waffenhandel im Irak zu vertuschen, genützt hat es nichts. Wenn die Armee nicht durchsetzen kann, dass die Leute das Maul halten, wer dann?

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Und ich habe nicht behauptet, dass die Deutschen allen anderen so extrem weit vorraus waren. Die Deutschen haben trotzdem den ersten Jet gebaut, die Briten waren erst 1947 mit dem ersten Prototypen fertig.
Frankreich war eine Zeit lang DAS Land, wenn es um Aviation ging, aber die Militärdoktrine beinhaltete leider nur wenige Flugzeuge. Dementsprechend ging kein Geld in die Forschung. Und:

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The firm of Power Jets Ltd., with which Whittle was associated, received a contract for a Whittle engine, known as the W1, on July 7, 1939. This engine was intended to power a small experimental aircraft. In February 1940, the Gloster Aircraft Company was chosen to develop the aircraft to be powered by the W1 engine - the Pioneer. The historic first flight of the Pioneer took place on May 15, 1941, with Flight Lieutenant P. E. G. Sayer as pilot.
http://inventors.about.com/library/i...ljetengine.htm

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Great Britain emerged from World War II with a decided head start in jet technology, the only Allied power to have had a jet fighter operational in squadron strength before the German surrender on May 8, 1945. This was the Gloster Meteor, which first flew on March 5, 1943. On July 21, 1944, the first two production Meteors arrived at Culmhead and formed the nucleus of No. 616 Squadron, Royal Air Force (RAF). Appropriately, the Meteor's first duty was to defend Britain from attacks by German V-1 pulse jet-powered guided bombs, of which they destroyed 13 by the end of the war. Meteor IIIs of No. 616 Squadron were committed to Continental Europe in the last months of the conflict, but they never got the opportunity to meet the Me-262A in battle.
http://www.historynet.com/magazines/...y/3038021.html