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Thema: StarCraft II

Hybrid-Darstellung

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  1. #1
    Omg, wie geil war das denn bitte. xD

  2. #2
    google -> zerg rush

    so gut

  3. #3

  4. #4


    Woah, awesome.

  5. #5

  6. #6
    Kaum was neues, das meiste ist schon lange bekannt...

  7. #7

  8. #8
    Mvp gewinnt intel extreme masters, dabei waren die nicht koreaner doch gerade in den finalrunden gut vertreten Scheiß bester Terraner.

  9. #9
    und, jemand von euch schon am Beta spielen? einen Key hab ich nicht, aber schon interessant den guten Spielern beim testen zuzusehen

  10. #10
    Ich und nen Kumpel (er high master) spielen auch zusammen sc2, ich zugegebener maßen single eher selten. Spielt sonst noch wer?

    @csg morgen oder so, schreib mich einfach an.

  11. #11
    Mein Kumpel ist bei der Beta von HOTS dabei! Gerade live: http://de.twitch.tv/galgtonold

    Geändert von Einheit092 (21.09.2012 um 19:48 Uhr)

  12. #12
    Zitat Zitat
    Blizzard "looking at" the possibility of Starcraft II multiplayer going free to play

    During a panel about eSports at the Valencia eSports Congress, Dustin Browder, Lead Designer on Starcraft II, was asked whether Blizzard had any plans for free to play in regards to their strategy behemoth. Free to play opens up the game to a huge number of people, and the more people that play, the more likely it is that you’ll unearth talent for your pro eSports scene.

    His answer? Blizzard are ‘looking at free to play as an option for the multiplayer’. That’s not a confirmation, but it’s potentially huge, if Blizzard wanted to make that jump.

    If you look at the rest of the eSports scene, Starcraft II stands alone as a fully priced product, with League of Legends, Dota 2 both being free to play, and even Counter Strike: Global Operations carrying a reduced price tag. The wider your audience, and the more people playing your game, the more people will be interested in watching your pro players competing in it.

    The main thing holding Blizzard back at the moment, at least according to Browder, was the logistics on how it would work. “We don’t know how we would monetise it. While it might be good fun for me to play against someone with only half the units available to them, that’s not going to be an enjoyable experience for them.” It’s a valid concern, especially when Starcraft II itself doesn’t exactly lend itself to being nearly as modular as League of Legends, Dota or World of Tanks.

    Quelle
    Logische Reaktion, nachdem die Ankündigung, dass das neueste C&C P2W wird, ja wahre Begeisterungsstürme unter den Spielern ausgelöst hat...

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