-
Lehrling
Ich bin auf der suche nach diesem Mod
Mercenaries v2 0
Dieses mod. erlaubt dem Spieler, geldgierige Begleiter einzustellen, um ihnen zu helfen. Hier sind die verfügbaren Söldner und ihre entsprechenden Mietstandorte:
***- Pirates from Ormil of the Bloated Float (after completing the Blackwater Bandits quest)
- Gladiators from Owyn in the Arena Bloodworks (after attaining the rank of Hero or better in the Arena)
- Fighters from Azzan in the Anvil fighter's guild (after attaining rank 3 or higher in the guild)
- Mages from Adrienne Berene in the Skingrad mage's guild (after attaining rank 3 or higher in the guild)
- Thieves from Armand Christophe at his waterfront house (after attaining rank 3 or higher in the guild)
- Assassins from Ocheeva in Cheydinhal Sanctuary (after attaining rank 3 or higher in the Dark Brotherhood) or Arquen (once she reaches the Cheydinhal Sanctuary)
- Guards and Archers from Ja-Fazir in the Leyawiin Blackwood Company Hall or Damian Magius in the Imperial Trading Company Office (Waterfront district
Wenn jemand diesen findet, würde ich mich freuen wenn ihn auch jemand ins Deutsche übersetzen kann.
Lg Tokaido