Ergebnis 1 bis 20 von 104

Thema: The Elderscrolls IV Oblivion #2

Baum-Darstellung

Vorheriger Beitrag Vorheriger Beitrag   Nächster Beitrag Nächster Beitrag

psygnosis Gast
    Wenn du den Glitch mit dem Bogen meinst, schau mal in meinen ersten Post hier, da ist ein Video dazu drin, das ist schon lange bekannt.

Btw gibt es diese Massen an Textfehlern nicht in der englischen Version, und Bugs hatte ich auch nur 2 zum Glück, und ich konnte beide durch Laden eines früheren Spielstandes beheben, die QA hat wirklich scheiße gebaut, aber man muss auch bedenken daß das Game seiner Zeit ein wenig voraus war, ich hätte nie ohen Bugs funktioniert, da vieles einfach nach Lust und Laune der Software aufzutreten scheint, im ernst ^^ .
    Schließlich haben wir alle völlig unterschiedliche Probleme gehabt.

New Downloadable Oblivion Content Coming: Theives Den
    - by Kefkataran On May 16, 2006 - 12:23 AM
    Apologies if this was posted sometime during E3 week, but I totally missed it. It seems Bethesda started showing off their newest upcoming Oblivion plug-in during E3:

Quote:
    In the downloadable mission, which will be released in two weeks, you battle for control of a massive cave, complete with a haunting pirate ship. Once you conquer the lair, it forever belongs to your character.

You can start a band of pirates. You can plunder. And you can decorate your captain's chamber with furniture.

"We're going to keep on releasing demos every three to four weeks as long as people keep playing," Cheng said. "We've got six or seven in the queue—one is a huge and epic dungeon."

So one new piece of paid Oblivion content every month. Seems like a lot of people would be willing to buy this. I mean two bucks a month isn't a big deal if it presents a cool little adventure each time. Keeping my eye on this one.

Geändert von psygnosis (16.05.2006 um 10:41 Uhr)