mascot
pointer pointer pointer pointer

Seite 9 von 10 ErsteErste ... 5678910 LetzteLetzte
Ergebnis 161 bis 180 von 198
    Gut, dann sind wir also schonmal mindestens zu dritt. Wer kommt denn sonst überhaupt noch in Frage?

Achja, es wäre gut, wenn ihr oder zumindest jemand schon am Nachmittag kommen könnte und mir noch beim Einkaufen hilft. Ich bin grad auch viel zu pleite um euch ein angemessenes Getränkearsenal zur Verfügung zu stellen. Also wäre gemeinames Einkaufen dann halt schon toll.

Mit Übernachtung sollte es übrigens kein Problem sein.

Zitat Zitat von TheBiber

Wenn, dann nur noch mit Flugzeug. Dauert weniger lange, zudem ist gerade das Starten und Landen zu geil und das öde Umhergesegle entfällt bei dieser kurzen Strecke, ausserdem ist man bei der Ankunft viel weniger kaputt als wenn man über 10 Stunden auf holprigen Schienen rumfährt. Vom Preis hab ich dafür keine Ahnung, wird aber wohl nicht soo viel sein, wenns ne billige Airline ist.

nur ich flüge nöd!!!!

nur dass das klar isch aber süscht gsemer üs hald erst in Bremen
    Egal, wie oft du vom weg abkommst, geh weiter und nimm einen anderen.

Zitat Zitat von Pyrus
    Gut, dann sind wir also schonmal mindestens zu dritt. Wer kommt denn sonst überhaupt noch in Frage?

Achja, es wäre gut, wenn ihr oder zumindest jemand schon am Nachmittag kommen könnte und mir noch beim Einkaufen hilft. Ich bin grad auch viel zu pleite um euch ein angemessenes Getränkearsenal zur Verfügung zu stellen. Also wäre gemeinames Einkaufen dann halt schon toll.

Mit Übernachtung sollte es übrigens kein Problem sein.
    Hmm, da muesi wohl na bide Raiffise en Hunni hole. Mached mer doch grad all am Namitag ab, wämmer nur z dritte sind. Wie gsehts mit Programm us?

@Digi: Weiss nanig, wies das Jahr usgseht. Mal na bis im November warte... aber s Zugfahre isch scho chli astrengend gsi.

Zitat Zitat von Rübe
    Hmm, da muesi wohl na bide Raiffise en Hunni hole. Mached mer doch grad all am Namitag ab, wämmer nur z dritte sind. Wie gsehts mit Programm us?
    Hm, ja, dänn träffed mer eus am gschiedschte grad i dä nöchi vom Coop. Usgangmöglichkeite git's halt nöd, isch halt uf em Land, aber ich ha dänkt mir grilled zersch mal und chönd nachher no chli chille und Film luege. Än nächtliche Spaziergang oder was eus dänn suscht dänn no in Sinn chunt liit sicher au drin.
    Für dä Fall, dass ihr's nöd dä ganz Abig im Huus ushaltet chönt mer villich au no uf Wetzike is Kino, isch aber nöd so s'Wahre det.

Naja, Wetzike isch scho nöd das wahre, han det mal churz gschaffed ide Raichle hine. Filmabig tönt eigentlich guet, öb mer na laufe wänd (ehm... und chönd ) gsehmer ja na.

@Digi: Flüge isch geil, glaubsch nöd, was verpassisch!

Wägem 16.9: Demfall am Namitag in Gossau? Wägem Programm: Ja, Iichaufe, grilliere und Film luege tönt schomal guet. Irgendwohi wär zwar nöd schlächt so zmitzt ide Nacht, in Sarne hät sich das jedefalls definitiv glohnt und das Kaff isch ländlicher als das ganze Zürcher Oberland... guet, nach de Überschwämmig letscht Jahr sowiso.
    Gäbs nieneds en Fascho-Beiz mit Minderjährige Fraue wie damals?
    Also ebe: Wänn und wo genau wemmer eus träffe? Bi sbb.ch wirdi nöd so schlau, hät Gossau überhaupt en Bahnhof? Wägem Ziitpunkt, ich wär so ungefähr um di 2 ume, wie immer.
    Electrodynamics:

Hm, zwei isch huere früeh. Aber ok.

Ihr müend z'Wetzike dä Bus näh, fahrt eigentlich immer am 10 vor eine über Gossau. Also für uf die Zwei müesstet er d'S5 näh wo am 13:45 in Wetzike isch. Fahred dänn bis Gossau Mitteldorf und mir gönd vo det us go poschte und dänn zu mir. Achja, wänn ihr jetzt no bi sbb.ch lueged: ihr müend dänn uf Gossau ZH, nöd uf Gossau SG, gäll!

Hm, also irgendä Beiz wird sich scho finde, allerdings känn ich mich überhaupt nöd us wo dänn die minderjährige Fascho-Meitli sind.

Wäge Film: wär guet, wänner au no es paar mitneh chönted.

Zitat Zitat von Pyrus
    Hm, zwei isch huere früeh. Aber ok.
    Chöntet au uf di 3 oder 4i, isch mir ja grundsätzlich glich.

Zitat Zitat
    Achja, wänn ihr jetzt no bi sbb.ch lueged: ihr müend dänn uf Gossau ZH, nöd uf Gossau SG, gäll!
    Scho klar, wott doch nöd im Kanton mitem grusige Dialekt lande.

Zitat Zitat
    Hm, also irgendä Beiz wird sich scho finde, allerdings känn ich mich überhaupt nöd us wo dänn die minderjährige Fascho-Meitli sind.
    Zur Not tüends au Volljährigi..... irgendöpis wird sich scho finde, bin ja au ab und zue im Züri Oberland.

Zitat Zitat
    Wäge Film: wär guet, wänner au no es paar mitneh chönted.
    Ok, chani mache. @Rübe: Chöntsch de Cell mitneh? Mues de doch nomal gseh ha, die Handlig isch eifach definitiv drogig.
    Electrodynamics:

Zerscht luege, öb en finde, aber suscht ok ^^. Usserdem chönnti na de Jacobs Ladder mitneh, weiss nüme, öb mer de scho glueg händ.

Hmja, isch mir eigentlich glich wänn ihr chömed, am 2 wär scho ok. Müends mer eifach no früe gnueg mitteile.

Jojo, bringed eifach mal alles mit a Film. Ich gang morn au mal no uf en Streifzug id Bibliothek und suech öppis schöns.

Machemer demfall uf di halbi 3? De Bus chäm genau dänn im Mitteldorf ah, am 2 oder 3 gsehni keine, usser mi chäm vode andere Richtig vo Züri us, aber meinsch nöd im Ernscht, mir fahred über Züri.
    EDIT: Ok, hät nüd demit ztue, liit dra, dasi vo dihei us nur stündlich en Zug han.

@Rübe: dS5 am 13:59 in Rappi oder 14:01 in Jona. Wür mal säge, mir träffed eus bereits im Träffpunkt-Wage, wie üblich.

De avrael erreichi übrigens definitiv nüme. Sitter mir per MSN mitteilt hät, er zügli uf Fribourg hani nie meh öpis vo ihm ghört, uf SMS kei Reaktion und bim alüte chunt nur dOrange-Box.

Also demfall gseht me sich am halbi 3 in Gossau?

@Digi: Gseht rächt schlächt us für dNato, rein us finanzielle Gründ: Studium, Autoprüefig, E-Gitarre-Stund, Bahnabo, Stüüre, dänn hani no en Schlüssel verlore, sprich ich dörf no es Schloss zahle. Und mitme 30% Job wird das alles rächt knapp.
    Geändert von TheBiber (14.09.2006 um 11:38 Uhr)
    Electrodynamics:

Zitat Zitat von TheBiber
    @Digi: Flüge isch geil, glaubsch nöd, was verpassisch!
    ich ha dir doch gseit das ich e närfe zämebruch ha wen ich nur 2 m enfernt vom igang bi

gruss Digi tai
    Egal, wie oft du vom weg abkommst, geh weiter und nimm einen anderen.

Zitat Zitat von TheBiber
    Machemer demfall uf di halbi 3?
    Ja, zum das mal no bestätige da. Also 14:30 im Mitteldorf.

Soo, den Thread mal wieder hoochpushen.

Isch gmüetlich gsi bim Andi. Wird aber Ziit, sich wider s'nächschte Thema z'überlegge.
    Au wenn Teilnehmerzahl sich inzwüsche immer meh ischränkt, mir müend eusi Chliigruppe am Läbe erhalte.
    Letscht Dezember hämmer immerhin s'gröschte Träff anebracht, wird Ziit mal wider öpis i die Richtig z'mache?
    Electrodynamics:

Jo, also so äs Träffe in Züri oder so wär scho mal wieder öppis. Söll sich eifach mal mälde, wer Interesse hät und dänn chömmer dänn mal en Termin abmache oder so. Viellich au nöd nur uf Kneipetour sondern au no is Kino oder go bowle oder so...

Amaurosis fugax Gast
    salut, salut...bin jetzt seit bald 2 monaten in paris, in einem bistro am servieren.. dachte, ich haette euch das mitgeteilt, sorry..
    hatte gestern meinen letzten arbeitstag,endlich...war saustreng, jeden tag entweder 11-23h oder 18-3h, kaum freizeit.. aber hat auch spass gemacht, und die stadt ist wunderbar (pyrus, du waerst begeistert, dank subventionen gibt es hier eine unglaubliche anzahl von retrospektiven- und alternativ-kinos). jetzt bleibe ich noch bis mitte oktober, mal bisschen ferien hier endlich..

wie gesagt, mitte oktober bin ich zurueck, muss dann aber erst mal nach fribourg zuegeln und so..

aber schoen zu wissen dass die schweizer community weiterlebt..

hey avrael, schön, dass es dich noch gibt!

Hm, jetzt wo du's sagst, erinnere ich mich schon an irgendwas mit Paris... Dunkel. ^^

Über die tollen Kino-Angebote bin ich fast neidisch. Aber eben nur fast, weil ich hier eigentlich zur Genüge schon "ausgelastet" bin. Letzten Monat habe ich locker über 20 Filme gesehen, davon 20 von Eric Rohmer, der mir davor gar nichts sagte und den ich nun sehr schätze. Ich bin fast froh, dass dieser Monat mit dem John Huston-Special etwas ruhiger ist und ich doch ab und zu mal einen meiner absoluten Lieblingsfilme sehen kann (gestern: Die Spur des Falken ). Also ja, ich bin echt fast neidisch.

Wie sieht's denn Konzertmässig dort aus?
    Musste heute btw. auch grad an dich denken, als ich mir eine CD von Yo La Tengo gekauft habe. Falls du die nicht kennst: Die sind genau das richtige für dich.

Geniess deine Ferien noch und besorg dir in Fribourg dann mal wieder Internet!

@avrael: Gut zu wissen, dachte, du lebst nicht mehr oder so, hab dir immerhin 2 SMS geschrieben.

Na dann warten wirs mal ab. Hast du immer noch ein GA? Wenn ja, sollte das mit den Treffen weniger ein Problem sein, ausser du bist wieder ausgebucht wie Sau.
    Electrodynamics:

Amaurosis fugax Gast
    yo la tengo spielen eben glaub auch bald mal in paris.. kenne die nicht so richtig, habe aber schon viel davon gehoert...
    konzertmaessig also super habe heute abend peaches gesehen, so geil.... (zumindest die show wuerde auch den versauten aelteren saecken hier gefallen )
    in sachen kino ist paris in einer anderen dimension... von diesen retrospektivenkinos die wir in luzern und basel haben gibt es schon nur hier im quartier ueber zehn..

hm ja, muesste die andere simkarte wieder mal anschauen...fuer ein comtreff werde ich doch immer noch ein bisschen zeit finden..

Zitat Zitat von avrael Beitrag anzeigen
    in sachen kino ist paris in einer anderen dimension... von diesen retrospektivenkinos die wir in luzern und basel haben gibt es schon nur hier im quartier ueber zehn..
    Aso hesch au secher 'Je ne suis pas là pour être aimé' gseh - oder esch de nor ede Schwiiz sone Dorchschtarter? Au wörd mech entressiere, wie de Felm 'Marie-Antoinette' esch, aber ech weis ned, öb de en Frankriich Premiere gha hed. Er esch glaub ned mol of Französisch. (Komisch, wemmer en Felm öber s'französische Königshuus macht... )
    En Sache Kino wördi d'Schwiiz em Momänt aber nor ongärn verpasse, wel de Schwiizer Felm esch rächt schtarch, mer hend velli gueti Felm em Momänt. För 'Das Fräulein' söttsch de secher mol of Lozärn go.
    Egal ob links oder rechts - ich bin nicht regierbar!