Hmm, das klingt schonmal gut. Wäre dabei.
ENDLICH FREI!!!
Jetzt kann ich endlich wieder machen, was ich will, sprich rumhängen und überhaupt gar nichts tun. Und für ein Bier bin ich immer zu haben.![]()
Electrodynamics:
Ich bin dann erst mal ab dem 18.9. in Japan für ein halbes Jahr. Sonst wäre ich nochmal vorbeigeflogen.
Alleine, um mal Andi zu Hause zu besuchen.
Viel Spaß.
Jap, jedes Fach sogar acht Credits (außer der Sprachkurs, den ich jeden Tag 90 min habe. Der gibt nur 4 Credits^^...).Zitat von Rübe
Also mach einen Kurs HK, einen RK und ein Wahlfach nebst Sprache und schwupps habe ich 28 Credits.
Und vor allem sind das spannende Fächer, nicht wie hier.
Na, das liegt an der Studienrichtung.
Hmm, ich muss mir dringend mal überlegen, auch so was zu machen...
frage an die schwizer kommt einer mit an die WinterNATO2006/07 ???
Bitte bei mir melden kostet ca.400.-fr
Egal, wie oft du vom weg abkommst, geh weiter und nimm einen anderen.
Jo, haltet euch den Termin einfach frei, von meinen Eltern aus ist das eine fixe Sache!
Ich sitze übrigens grad bei ihnen im Garten, sehr gemütlich hier. Grill steht auch gleich da.![]()
Gut, dann sind wir also schonmal mindestens zu dritt. Wer kommt denn sonst überhaupt noch in Frage?
Achja, es wäre gut, wenn ihr oder zumindest jemand schon am Nachmittag kommen könnte und mir noch beim Einkaufen hilft. Ich bin grad auch viel zu pleite um euch ein angemessenes Getränkearsenal zur Verfügung zu stellen. Also wäre gemeinames Einkaufen dann halt schon toll.
Mit Übernachtung sollte es übrigens kein Problem sein.
Hmm, da muesi wohl na bide Raiffise en Hunni hole. Mached mer doch grad all am Namitag ab, wämmer nur z dritte sind. Wie gsehts mit Programm us?Zitat von Pyrus
@Digi: Weiss nanig, wies das Jahr usgseht. Mal na bis im November warte... aber s Zugfahre isch scho chli astrengend gsi.
Hm, ja, dänn träffed mer eus am gschiedschte grad i dä nöchi vom Coop. Usgangmöglichkeite git's halt nöd, isch halt uf em Land, aber ich ha dänkt mir grilled zersch mal und chönd nachher no chli chille und Film luege. Än nächtliche Spaziergang oder was eus dänn suscht dänn no in Sinn chunt liit sicher au drin.Zitat von Rübe
Für dä Fall, dass ihr's nöd dä ganz Abig im Huus ushaltet chönt mer villich au no uf Wetzike is Kino, isch aber nöd so s'Wahre det.![]()
Naja, Wetzike isch scho nöd das wahre, han det mal churz gschaffed ide Raichle hine. Filmabig tönt eigentlich guet, öb mer na laufe wänd (ehm... und chönd) gsehmer ja na.
@Digi: Flüge isch geil, glaubsch nöd, was verpassisch!
Wägem 16.9: Demfall am Namitag in Gossau? Wägem Programm: Ja, Iichaufe, grilliere und Film luege tönt schomal guet. Irgendwohi wär zwar nöd schlächt so zmitzt ide Nacht, in Sarne hät sich das jedefalls definitiv glohnt und das Kaff isch ländlicher als das ganze Zürcher Oberland... guet, nach de Überschwämmig letscht Jahr sowiso.
Gäbs nieneds en Fascho-Beiz mit Minderjährige Fraue wie damals?
Also ebe: Wänn und wo genau wemmer eus träffe? Bi sbb.ch wirdi nöd so schlau, hät Gossau überhaupt en Bahnhof? Wägem Ziitpunkt, ich wär so ungefähr um di 2 ume, wie immer.
Electrodynamics:
ich ha dir doch gseit das ich e närfe zämebruch ha wen ich nur 2 m enfernt vom igang biZitat von TheBiber
gruss Digi tai
Egal, wie oft du vom weg abkommst, geh weiter und nimm einen anderen.
Hm, zwei isch huere früeh. Aber ok.
Ihr müend z'Wetzike dä Bus näh, fahrt eigentlich immer am 10 vor eine über Gossau. Also für uf die Zwei müesstet er d'S5 näh wo am 13:45 in Wetzike isch. Fahred dänn bis Gossau Mitteldorf und mir gönd vo det us go poschte und dänn zu mir. Achja, wänn ihr jetzt no bi sbb.ch lueged: ihr müend dänn uf Gossau ZH, nöd uf Gossau SG, gäll!
Hm, also irgendä Beiz wird sich scho finde, allerdings känn ich mich überhaupt nöd us wo dänn die minderjährige Fascho-Meitli sind.
Wäge Film: wär guet, wänner au no es paar mitneh chönted.
Chöntet au uf di 3 oder 4i, isch mir ja grundsätzlich glich.Zitat von Pyrus
Scho klar, wott doch nöd im Kanton mitem grusige Dialekt lande.Zitat
Zur Not tüends au Volljährigi..... irgendöpis wird sich scho finde, bin ja au ab und zue im Züri Oberland.Zitat
Ok, chani mache. @Rübe: Chöntsch de Cell mitneh? Mues de doch nomal gseh ha, die Handlig isch eifach definitiv drogig.Zitat
Electrodynamics:
Zerscht luege, öb en finde, aber suscht ok ^^. Usserdem chönnti na de Jacobs Ladder mitneh, weiss nüme, öb mer de scho glueg händ.
Hmja, isch mir eigentlich glich wänn ihr chömed, am 2 wär scho ok. Müends mer eifach no früe gnueg mitteile.
Jojo, bringed eifach mal alles mit a Film. Ich gang morn au mal no uf en Streifzug id Bibliothek und suech öppis schöns.