Ergebnis 1 bis 20 von 307

Thema: Lost!!!!!!!!! *schrei* - SPOILER-Warning!

Hybrid-Darstellung

Vorheriger Beitrag Vorheriger Beitrag   Nächster Beitrag Nächster Beitrag
    Alles gründe warum ich aufgehört hab darüber nachzudenken, zwar interessant aber viele zu verworren bei den wenigen Anhaltspunkten wie auch Bei Lost ist anscheinend fast garnichts zufällig gewählt, auch der Mann nachdem Locke bennant wurde.

Locke's monumental An Essay Concerning Human Understanding concerns itself with determining the limits of human understanding in respect to God, the self, natural kinds and artifacts, as well as a variety of different kinds of ideas. It thus tells us in some detail what one can legitimately claim to know and what one cannot. Locke also wrote a variety of important political, religious and educational works including the Two Treatises of Civil Government, the Letters Concerning Toleration, The Reasonableness of Christianity and Some Thoughts Concerning Education.

Ich hab jetzt schon keinen Bock auf den Cliffhanger mit dem die Staffel woll enden wird, mir hat schon der von Battlestar Galactica gereicht und die Serie is nichmal ein 1/10 so mysteriös.

Geändert von Waku (12.04.2005 um 16:03 Uhr)