mascot
pointer pointer pointer pointer

Ergebnis 1 bis 20 von 323

Hybrid-Darstellung

Vorheriger Beitrag Vorheriger Beitrag   Nächster Beitrag Nächster Beitrag
    Zitat Zitat
    Yoshida also commented on the game’s announcement trailer. He said, “I didn’t want the trailer to be just a rendered cutscene and bam! logo!… I wanted to use resources that were moving in-game, in real-time, but the timing wasn’t the best for it. We haven’t tuned it or optimized it yet, so it was a lot of work to be done. But if we released a pre-rendered trailer, they would say, ‘Alright, see you in 2035!’ or something. I’ve seen those kind of comments from America. So we really wanted to show something that was actually in-game. We haven’t shown the highlights of the game in this trailer, so that will come later when we make it properly.”
    Quelle:
    https://www.gematsu.com/2020/09/fina...n-late-october

Wo er Recht hat hat er Recht... ^^
    Unabhängig davon wie man zum Trailer steht ist denke ich ein Trailer mit Ingame Grafik aussagekräftiger als ein vorgerendertes Video. Achja und nächsten Monat soll es eine Teaser Website geben. Jetzt sollte nur das Game auch wirklich vor 2035 fertig werden. Sind zwar keine News, aber ich wollte es trotzdem hier teilen.
    Beschäftigt mit: Anime Fall Season 25
    Beendet: Tower Wizard (PC), Tiny Tina's Wonderlands (PC), Fullmetal Alchemist (Anime), Elderand (PC), Wall World (PC)
    2024: Journey to Incrementalia (PC), Rogue Legacy (PC), Adrian Tchaikovsky - Die Kinder der Zeit, Liu Cixin - Die drei Sonnen, T.S. Orgel - Behemoth, Lunacid (PC), Forager (PC)

Badass Freakin' Administrator
    stars_admin
    Letztendlich kommt es nach dieser Aussage auch wieder darauf an, was sie zum Schluss abliefern. Ich hoffe natürlich, dass da noch an so ziemlich allem gearbeitet wird. Einzig das Design der Summons war einfach der Hammer (und selbst das könnte hier und da noch überarbeitet werden, um noch besser zu wirken).

Now I lay me down to sleep, I pray the Lord my soul to keep.
    If I should die before I wake, I pray the Lord my soul to take.
    ---
    Live Today, Love Tomorrow, Unite Forever.

2035, huh? Der Mann ist optimistisch!