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Bravely Second Will Remain Focused On Story Rather Than Exploration
>> Asano also let us know that Bravely isn’t a series that is focused on exploration. Rather, it’s meant to be more of a story-driven experience. This is why Bravely Default doesn’t make enemies visible on the map—referred to as “symbol encounters” in Japan—and instead, opts to use an adjustable random encounter rate, in order to let players streamline their experience. This system will remain in Bravely Second.
>> An interesting point worth mentioning is that Asano says both Bravely Default and Bravely Second target adult audiences. Asano pointed to the adult audiences of both Dragon Quest and Final Fantasy as the target audience for the Bravely games. In the past, Asano and character designer Akihiko Yoshida have said that Bravely Second’s heroine, Magnolia, is turning out a little more adult in nature than Bravely Default’s characters.
Geändert von Narcissu (24.02.2014 um 15:08 Uhr)
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Legende
Ich hoffe es wird Story dann auch für das ganze Spielgeben.
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Ja, wenn sie so etwas wie die zweite Hälfte von BD nochmal so minimalistisch mit Story versehen, wäre das schon sehr schade.
Generell hoffe ich auch, dass die Geschichte auch schon früher interessant wird als in BD, aber ich denke, das ist nach dem Endvideo schon fast gegeben.
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