Ergebnis 1 bis 20 von 86

Thema: Ninja Gaiden 3 - Well, Blood and Stuff.

Baum-Darstellung

Vorheriger Beitrag Vorheriger Beitrag   Nächster Beitrag Nächster Beitrag
    Zitat Zitat von Gamabunta Beitrag anzeigen
    pff, Itagaki war so beeindruckt, dass er die Vorstellung seines neuen Spiels abgesagt hat, weil Devils Third neben dem wahren japanischen Helden einfach jämmerlich aussah. Besonders die Close Up Finisher fand er super.
    "Devil's Third to be reworked. Will include close-up finishers!"

Nee, ernsthaft, ich frage mich wieso das Ding plötzlich abgesagt wurde. Irgendwie ziemlich lahm, weil es eines der Spiele war zu denen ich endlich neues sehen wollte.

EDIT:

Zitat Zitat
    Famitsu asked how things have progressed since the E3 tease. The game has progressed to the 20 to 30 percent state, replied Itagaki. It has become even more high tempo, and the action has become extremely nice. The people on publisher THQ's side are having a great reaction to the game.

One area that's being worked on is player count. This has increased greatly. While Itagaki joked that getting up to 256 players would not be possible, he said that he hopes to reach 32. He also added that having more players is better, as Devil's Third is a war game.

Regarding when we'll get our next look at the game, Itagaki said he expects this early next year. What we see then will be completely different from the first trailer that was shown at E3 in 2010. It's a whole different level.
    Gnah, erst frühestens in 3 Monaten. Aber ich frag mich echt wie das Spiel aussehen wird und wie die Mechaniken sein werden.

Geändert von Master (17.09.2011 um 21:59 Uhr)