Hatte jemand hier schon mal Probleme mit TheHut.com und PayPal?

Ich hab heute bei PayPal mein Girokonto erfolgreich verifiziert und gleich mal Dark Souls mit dem Lastschriftverfahren von PayPal bestellt.
Hab auch eine email mit Thank you for your order". Soweit so gut.
2 Stunden später habe ich aber diese mail bekommen:
Zitat Zitat
Betreff: Payment Problem

Dear ...,

One or more of your items are now in our warehouse and ready to dispatch but we're sorry there has been a problem processing the payment for your order.

[Anschrift]


Your Order: ...


  • If you have paid by credit card, please login to your account and update your credit card details or alternatively contact one of our customer service colleagues on 0844 243 9090 and they will be happy to help resolve this issue.
  • If you have opted to pay through PayPal, you will need to correct your details directly in your PayPal account. Once you have done this you will need to replace your order on the site.

Please allow 30 minutes from receiving this e-mail before contacting us. This will ensure our system is updated.
For security reasons please do not send any payment details by email
We hope to see you soon,
TheHut.com




Weiß jemand da Rat oder hatte ein ähnliches Problem?
Das Geld wurde von meinem Konto noch nicht abgebucht. Habs ja auch erst heute bestellt. Und es dauert normalerweise 1-2 Tage, bis ich in meinem Kontoauszug die aktuellen Daten sehe.

Ich hab aber Angst, dass mir PayPal morgen das Geld trotzdem abbucht und TheHut.com mir sagt sie hätten das Geld nicht bekommen und ich am Ende mit ner gecancelter Lieferung blöd rumstehe. XP
Experten bitte an die Tastatur. ^^