also ich bin da... wer noch...
komm gerade von arbeit kann daher etwas... "langsam" sein..
mal sehen obs heut was wird..![]()
also ich bin da... wer noch...
komm gerade von arbeit kann daher etwas... "langsam" sein..
mal sehen obs heut was wird..![]()
Ich hatte jetzt die Chance es günstig zu ergattern und steh' ab sofort auch zur Verfügung. Werde mich heute abend aber zunächst alleine reinfuchsen.![]()
Ja, hier! Ich! Hallo! ICH! Ich bin auch noch da! Und Buddha! Und Schnacksels! Und MR Cloud! Warum ist das Spiel so unpopulär? Müssen wir etwa wieder wie bei Teil 1 ein paar Monate warten, bis es so richtig in Fahrt kommt? ;(
Dieses Wochenende hätte ich wieder Zeit.
Bitte lass es diesmal was werden. ;_;
Ich schaue um 23 Uhr auf jeden Fall vorbei. Falls mein Gamertag vorher online sein sollte, dann ist das eine Mitbewohnerin die 1 gegen 100 oder so spielt.
Neuer DLC anfang 2010..
Press Release -
December 14, 2009 - Valve, creators of best-selling game franchises (such as Half-Life, Portal, Team Fortress, and Counter-Strike) and leading technologies (such as Steam and Source), today announced the first game add-on for its co-operative zombie thriller, Left 4 Dead 2 (L4D2), is in development and targeted for release in early 2010.
Dubbed "The Passing," the first game add-on for L4D2 brings the original Left 4 Dead (L4D1) Survivors down south for a meeting with the L4D2 cast, while delivering new single-player, multiplayer and co-operative gameplay for the PC and Xbox 360.
Targeted for release in early spring, "The Passing" takes place just after the Dead Center campaign of L4D2. Set in a small town in rural Georgia, players assume the role of the L4D2 Survivors as they meet with the L4D1 characters.
In addition to the new co-operative campaign and associated narrative, "The Passing" will include new arenas for Survival, Versus and Scavenge mode and introduce a new co-operative challenge mode of play. The Passing will also include a new "uncommon common" zombie class, melee weapon, and firearm.