--
All right, I've been thinking. When life gives you lemons, don't make lemonade. - Yeah! - Make life take the lemons back. - Yeah! - GET MAD! - Yeah! - I DON'T WANT YOUR DAMN LEMONS! WHAT AM I SUPPOSED TO DO WITH THESE?! - Yeah, take the lemons! - DEMAND TO SEE LIFE'S MANAGER! - Yeah! - Make life RUE the day it thought it could give CAVE JOHNSON LEMONS! DO YOU KNOW WHO I AM?! I'M THE MAN WHO'S GONNA BURN YOUR HOUSE DOWN! WITH THE LEMONS! - Oh I like this guy - I'm gonna get my engineers to invent a combustible lemon that's gonna BURN YOUR HOUSE DOWN! - Burn his house down! Burning people! He says what we're all thinking!
Ausserdem come on Veterans, cheer up. Hats now finaly have meaning. Sie trennen die Alte Garde vom einfach Fußsoldaten. Just use your Fantasie. Für all die Neulinge die nicht wissen das man mit Jarates Friendly Fire löschen kann, mit Mouse 2 die Blue Prints rotieren kann, noch keine Ahnung haben wie man Spy checked... für all diese nicht Hut träger sind The Behated Ones Titanen des Schlatfeldes. Jede Minute Spielen bis zum Random Drop steckt jetzt da drin, jedes bisschen der absurden Menge an Scrap metal das für einen Geopfert werden muss bis man sich einen craften kann. Lets just forget about the Hat buying. Das einfache Volk richtet sich nach euch für führung.
We are the Space Marines.
We are the Liu Bei's,
the William Wallace's,
the Jamie Lannisters,
the mythical Warriors that can turn the tides of Battles.
Show some fucking pride.
Jo, hab ja nicht geschrieben, dass ich das genauso sehe - habe nur mehr oder weniger das, was ich bisher so an Echo gehört habe, zusammengefasst. Mich persönlich kotzt nur an, dass der Serverbrowser _noch_ unbenutzbarer ist (wobei ich mittlerweile manchmal sogar was finde) - aber dafür habe ich Xfire und so. Gehöre btw. zu denen, die den f2p Schritt befürworten
![]()
Here's something to hold you over: http://itunes.apple.com/us/app/faeri...439409592?mt=8
Daily Deal ist grad ein wenig seltsam. Wieder Blue Toad Murder Files, für die nächsten 11 Tage.
Summer Sale soon, fellow Steamer!
--Smoke.
And drink beer.