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Open letter to all customers

On 23rd September 2010, following extensive discussions with PayPal over the last 14 days, we were informed of the suspension of our PayPal account pending a 6 month audit. To this effect we have been forced to cancel the following orders which were due to ship today:

* Dead Rising 2 (PS3)
* Dead Rising 2 (Xbox 360)
* Guitar Hero 6: Warriors of Rock Full Band Bundle (PS3)
* Guitar Hero 6: Warriors of Rock Full Band Bundle (Xbox 360)
* Guitar Hero 6: Warriors of Rock Full Band Bundle (Wii)

and the following orders due to ship no later than 28th October 2010:

* WWE SmackDown! vs. RAW 2011 (PS2)
* WWE SmackDown! vs. RAW 2011 (PS3)
* WWE SmackDown! vs. RAW 2011 (PSP)
* WWE SmackDown! vs. RAW 2011 (Xbox 360)
* WWE SmackDown! vs. RAW 2011 (Wii)

All other orders placed on all other products to date have been fulfilled and shipped.

We have begun the process of refunding customers, and these will be completed within the next 72 hours. We have also provided PayPal will a full list of customers effected and we hope they will be able to action these refunds in a shorter space of time.

Our customer services staff will continue to handle tickets, telephone calls and live chats via the existing methods of contact found on this page. We appreciate your patience whilst we handle your queries.

To this effect, and in the interest and respect of our customers, we have now postponed the launch of gametail.com until the new year and look forward to welcoming our valued customers back soon!

Yours faithfully,

Adam Harris
Director
gametail.com Limited
So...damit hat sich meine GameTail Erfahrung auch wieder erledigt...bin mal gespannt bis wann ich mein Geld überhaupt wieder kriege. Hab zur sicherheit mal noch en Käuferschutz antrag bei PayPal gestellt...man weiss ja nie <.<
Das schlimme ist ja nicht, dass ihnen sowas passiert...sondern das man einen Shop eröffnet und anscheinend nicht absehn konnte das sowas passiert, was nur auf Inkompetenz der verantwortlichen Leute zurückzuführen ist...wenn irgendwas mit meinem PayPal Account nich in Ordnung ist, dann weiss ich dass doch gleich bzw kümmere mich direkt darum...und wenn die Seite auch sonst Probleme hat mit dem "Live" gehn, dann kümmer ich mich um Vorfeld darum und schreib am angestrebten Tag des Live gehns nich, dass es sich verzögert und jetzt auf Neujahr...wirkt alles eher wie ne "Spontanaktion", wie ein geplanter Launch...zumindest hätte es ja mit dem Launch der site geben dürfen, wenn im vorfeld alles "fertig" war...was es anscheined nicht gewesen ist...

Die Preise haben für sich gesprochen, daher wollt ich dem Shop auch ne Chance geben...aber nu bin ich wohl "gebrannt"...so schnell werd ich zumindest nich mehr bei GameTail bestellen, wenns Neujahr dann "evtl" startet...gerade als neuer Shop sollte man darauf erpicht sein "zuverlässig" zu wirken, wenn beim Start schon solche Spirenzchen passieren...dann brauch man sich nich wundern wenns nach hinten losgeht :/