Allgemein
News
News-Archiv
Partner
Netzwerk
Banner
Header
Media
Downloads
Impressum

The Elder Scrolls
Arena
Daggerfall
Spin-offs
Romane
Jubiläum
Reviews
Welt von TES
Lore-Bibliothek
Namens-
generator

FRPGs

Elder Scrolls Online
Allgemein
Fraktionen
Charakter
Kargstein
Technik
Tamriel-
Manuskript

Media

Skyrim
Allgemein
Lösungen
Tipps & Tricks
Steam-Kniffe
Review
Media
Plugins & Mods

Oblivion
Allgemein
Lösungen
Tipps & Tricks
Technik
Charakter
Media
Plugins & Mods
Kompendium

Morrowind
Allgemein
Lösungen
Tipps & Tricks
Media
Plugins & Mods

Foren
The Elder Scrolls Online
Hilfe & Diskussion

Skyrim
Hilfe & Diskussion
Plugins & Mods

Ältere TES-Spiele
TES-Diskussion
Oblivion-Plugins
Morrowind-Plugins

Community
Taverne zum Shalk
Adventures of Vvardenfell
Tales of Tamriel
Ergebnis 1 bis 20 von 82

Thema: OBSE-Neuheiten

Baum-Darstellung

Vorheriger Beitrag Vorheriger Beitrag   Nächster Beitrag Nächster Beitrag
  1. #17
    Beta 6
    Zitat Zitat
    -GetCellNorthRotation
    -SetRaceWeight/Scale
    -SetGoldValue_T
    -GetActorBaseLevel
    -SetDoorTeleport now accepts an optional argument specifying the change should not be recorded in the savegame
    -OnCreatePotion event
    -Fix issues with input functions arising from conflicts between mods using GetKeyPress and Enable/DisableControl.
    -Fix IsDigit always returning true regardless of character type
    -Fix misnamed OnPlayerDrop event to OnActorDrop
    -Prevent GetDescription using cached value of skill perk text.
    -Make SetInputText accept extremely long strings
    -Make compiler override accept string_var as argument for old sv_* commands
    -Fix OnSkillUp event
    Geändert von Low Post (22.03.2011 um 15:45 Uhr)

Berechtigungen

  • Neue Themen erstellen: Nein
  • Themen beantworten: Nein
  • Anhänge hochladen: Nein
  • Beiträge bearbeiten: Nein
  •