Die Haupt-Veränderung ist, dass Scripts nicht mehr laufen, während ein SaveGame geladen wird. Damit wird sichergestellt, dass Arrays & Strings initialisiert wurden, bevor sie benutzt werden.
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Ich kam, sah, und konnte meinen Augen nicht trauen
Fragt bitte nicht was sich geändert hat, das hab ich dem Post auch nicht entnehmen können.
Zitat
Unary * operator: A shortcut for accessing array elements which is mostly useful inside ForEach loops. *arr is equivalent to arr["value"]. This will be familiar to users of C++. In other contexts, it returns the first element of an array, which allows an array_var to act like a dynamically-typed variable.
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Ich kam, sah, und konnte meinen Augen nicht trauen
-EquipItem2, EquipItem2NS
-GetTeleportCellName
-EquipMe
-sv_Percentify
-GetNthAEEnchantObject, GetNthAESummonRef, GetNthAEBoundItem
-Fix crash when attempting to pass a string variable using '$' prefix
-Fix an off-by-one error in y-coordinate of cells scanned by GetFirst/NextRef
-HasName returns false if a potentially named object has no name
-Update plugin messaging API
-Fix potential crash in PrintTileInfo
-Miscellaneous tweaks and bug fixes
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Ich kam, sah, und konnte meinen Augen nicht trauen
So langsam werden die ersten Ankündigungen für v0019 gemacht:
Zitat
SetModelPath has been updated to work with NPC (and creature) skeleton paths.
Update3D has been added to allow those changes to be made visible without resorting to disable/enable.
Additionally,
-Operator -> for array element access by string key
-Operator :: for defining key-value pairs
-Bug fixes
-Updates to plugin API
-Stuff indicated on this page for likely inclusion
Irgendwelche Wünsche/Nöte/Sorgen, die aufgrund mangelnder Englisch-Kenntnisse nicht selbst vorgetragen werden können?
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Ich kam, sah, und konnte meinen Augen nicht trauen