Heute wird ja wieder fleissig gepostet Wenn wir so weitermachen, schaffen wir die 300 ja locker bis 18 Uhr O_o ^^

Zitat Zitat von Sumbriva
Etz bini verwirrt, was findsch etz guet? (vo dene beidene schwiizergarde vorschläg)... Etz chunt die allerletscht Entscheidig: "Schweizergarde" oder "D'Schwiizergarde vom MMX" ? Ich wär ja für erschteres...
Sorry, bini jetzt grad kli durä Wind?! Ha eifach Schwizergarde (oder Schweizergarde o. Schwiizergarde ^^) als solches und ohni Zuesatz gmeint.

No kurz zu Blocher, bzw. sim Brüetsch. Klickä. Das mitem Sackmässer isch eifach zu geil ^^ Aber äbä, ig möcht ou niemerd verletzä und ig ha ou sicherlich keis problem, we öpper anderi politischi Asichtä het als ig Macht ä Diskussion ja im allg. erst richtig interessant xD.

Zitat Zitat von Van Tommels
Ich such da sowas in der Richtung wie Fantasy odr Krimis
Bei den Krimis haben mir die Bücher von Agatha Christie immer sehr gefallen, aber ist halt ein bisschen Old School. Einfach, unterhaltsam, spannend und sicherlich gut geeignet für einen schnellen Genreeinstieg Ansonsten soll z.b. Chandler auch recht gut sein, habe aber bis jetzt leider noch keinen gelesen.