Zitat Zitat von Sumbriva Beitrag anzeigen
Hehe, nöd schlächt... Also ich chume eigentlich us Graubünde, usem Engadin.
Aber min jung, da bini ja sogar erst grad vor äs paar Täg gsi. I Tschiertschen, aber das kensch eh nid, isch so äs bärgkaff, lit öppä 30 Minutä vo Chur entfernt (mitem Postouto).
Zitat Zitat
Aber wohne jetzt scho lang in Züri.
Das hätti eigentlich ou dim Profil entnä könnä ^^ Aber mit 8i scho allei wohnä, nid schlächt :P
Ig wohnä jetzt wieder dihei, bi aber einisch ou so halb uszogä gsi. Also ig schaffä eifach (im momänt no für 3 Wuchä) ds Nyon und ha deshalb mitemnä Kolleg ä WG gha. Aber a 3 Tag hani no dihei gwohnt (wüll ig ha ja no 2 Tag bruefschuel gha). Naja, jetzt bini äbä wieder zrüg und gnüssä weniger outonomischi Freiheitä.
Zitat Zitat
(De schönschte STADT und tatsächliche Haupstadt vo de Schwiiz... )
Die beidä Pünkt wag ig als Bärner ja ds bestrittä :P

Zitat Zitat
Toll, etz hani endlich mal es "gspöhnli" da i de Taverne und mues mer nid immer do dummi sprüch alose... (Wobii d Lionne isch ja us Bärn oder so...)
Hehe, joa, aber drü isch besser als zwöi

Zitat Zitat
Ich dachte da jetzt eher an Normalsterbliche, die ihre Zeitung am Strassenkiosk um die Ecke kaufen, irgendwo in Berlin oder so... (Und jetzt kommt dann Acha und sagt, dass es auch dort NZZ gibt, oder was? -.-' ()).
Könnte gut möglich sein, den bei vielen Kiosken hierzulande kriegst du ja beispielsweise auch die FAZ.

Eigentlich möchte ich ja jetzt schlafen gehen, aber jetzt bin ich a. nicht mehr wirklich müde und b. in meinem Buch gerade bei einer unheimlichen Stelle hängengeblieben. Der Rest der Familie ist auf einem Kurztripp und das leere Haus erscheint mir im Moment gerade gross, leer und dunkel Am besten ich lese einfach noch ein bisschen weiter und versuche die schlurfenden Schritte vor meinem Zimmer zu ignorieren