Da denkt man nix schlimmes und schaut hier in den Thread und dann muss ma scho wieder sooooo~ viel nachlesen
@Souldestroyer: was du mir beschribä hascht kenn i leider a noch nüt muss i ma in Atlas luege da finde isch des sicherli.
Isch ja luschtig des du dini Autoprüfig in Winti geha hascht. Wusste aber noch nüt des in Winti a ne Gocart Bahn isch. Chanst mir ja mal sagen wo die isch dann kann isch des näkschte mal uch ma hin. Warsu auch ma in so paar Clubs in Winti?
Mein schwiizerdütsch isch noch nüt so guet also nüt wunder
@Revolution: Bei mir auf der HP hab isch es auch scho so gemacht das der Newstext in dem FF Bereich auf 2 Sprachen ist. Nämlich Hochdeutsch und Schwiizerdütsch
@Baha: Öhm joah sicher gibt’s noch einige anderen Bands in der Schweiz aber kenne nur bisher Subzonic ne
Öhm joah kann scho sein das isch mich öpis in der Gameszene auskenne öhm den Rest hab isch aber net so ganz richtig verstanden. Du wohnst doch jetzt in Deutschland ne?Und was des Kreuz bedeuten soll weiss isch jetzt net so direkt
Also gehe scho gern an LANs und so wo sich aber bis jetzt war des waren nur so kleine halt mit paar Kumpels und so also net über 10 Leude des kann man aber ja net so mit richtigen LANs vergleichen ne.
Dein Longdrink werde isch auf jeden Fall mal ausprobieren und dir dann mal sagen wie er mir schmeckt. Bin auch in so 2 Wochen oder so wieder in Winterthur für so ca. 1 Woche des wird sicher wieder lustig freu isch mich scho voll drauf. Joah shoppen kannsu da eigentlich voll gut gibt sogar paar Läden wo es Manga/Anime gibt. Die Partyszene finde isch dort doch ganz lustig aber kommt immer drauf an mit welchen leuden du dort hin gehst. Was isch immer schlimm finde wenn es dann zu voll isch das hatten wir auch scho paar Mal.
@SA: isch fühle mit dirnormal hab sich eigentlich auch net soviel Zeit fürs Forum aber der Thread hier isch ja ganz lustig. Kann dir ja meinen alten PC schenken dann kannst du heeme auch ins I-Net
Joah des bei Glühen finde isch auch blöd um es mal sanft auszudrücken. Aber die mussten des ja so machen wegen den Lizenen und so weil sie ja da Probleme hatten. Hab das jedenfalls mal gelesen.
Poste dir morgen oder vielleicht heude noch die Pics von meinen Modelkits
ja isch gebs zu isch mag Sephi net. Hm er hat ja auch meine damals über alles geliebte Aeris gekillt
das kann isch im bis heude net verzeihen. Trotzdem muss isch dir aber recht geben das er gut aussieht und meinetwegen auch n gueten Bösewicht abgibt aber isch mag ihn halt net. Bitte verzeih mir
![]()
![]()
![]()
Stimmt scho das dies Ava besser zu dir passt öhm aber das du wie sieh bist des glaube isch dir bei aller Liebe net. Das du klug und schüchtern bist kann scho sein aber trozdem bist du sicher net wie Ami
Hm du hast meine Frage wegen der Animagic vergessen
@bruceknight: finde dein Getue auch bissel dumm hab das ja im ersten Thread mit gelesen. Wie alt bist du eigentlich? Nach deinem Verhalten zu urteilen wohl net so alt?Lass SA doch einfach mal in Ruhe und versuch sie net bei anderen schlecht zu machen oki *SAauchmalverteidig*
@Hylian: Hey cool du hast ja ein Glück gehabt des würde isch auch gern mal machen bloss leider kann isch net richtig Fussball spielen![]()
Bin übrigends nebenbei auch Zeldafan und Fan von vielen anderen RPGs
PS: @SA was sagst du nun zu dem Ava?