DWS
04.06.2007, 23:36
Ray Levelsystem:
Ist das immer noch nach oben offen, also ohne Attribut-Caps? Benutzt das hier irgend jemand? Gibt es sowas ähnliches nur mehr in Richtung Original-Punkteverteilung (trotzdem frei von den skills)?
Kobus CAS:
Custom Birthsign or Race
KCAS will detect all standard Birthsigns and Races and make adjustments based on them. This menu allows you to enter custom Attribute and Derived Attribute bonuses.
Attributes
Displays the current bonuses from Birthsign. Select an Attribute to enter a new value. "Revert to Original" restores the default values.
Als bgBalancing user stehe ich in diesem Punkt etwas auf dem Schlauch:
Was wäre denn z.B. ein Bonus zu Attributen von einem Sternzeichen? Kommt sowas in bgBalancing vor?
Ist das immer noch nach oben offen, also ohne Attribut-Caps? Benutzt das hier irgend jemand? Gibt es sowas ähnliches nur mehr in Richtung Original-Punkteverteilung (trotzdem frei von den skills)?
Kobus CAS:
Custom Birthsign or Race
KCAS will detect all standard Birthsigns and Races and make adjustments based on them. This menu allows you to enter custom Attribute and Derived Attribute bonuses.
Attributes
Displays the current bonuses from Birthsign. Select an Attribute to enter a new value. "Revert to Original" restores the default values.
Als bgBalancing user stehe ich in diesem Punkt etwas auf dem Schlauch:
Was wäre denn z.B. ein Bonus zu Attributen von einem Sternzeichen? Kommt sowas in bgBalancing vor?